زمان انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ -

رئیس شورای اسلامی شهر رویان

نداشتن سند مالکیت مشکل اساسی مردم شهر رویان

رئیس شورای اسلامی شهر رویان گفت: برای پارک جنگلی رویان دنبال انتخاب سرمایه‌گذار هستیم اما نداشتن سند کارمان را با مشکل مواجه کرده است.

به گزارش خبرنگار سرای نور،کامبخش سالاریان اظهارکرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر رویان تلاش کرد تا با برنامه ملاقات عمومی  با نماینده شهرستان در خانه ملت مطالبات شهروندان و مشکلات شهر رویان مطرح و با راهکار نماینده شهرستان مرتفع شود.

وی مهمترین مشکلات مردم را نداشتن سند نام برد و افزود: با طرح این مشکل و با قول پیگیری نماینده شهرستان امیدواریم هرچه زودتر این مشکلات رفع شود.

 

رئیس شورای اسلامی شهر رویان در ادامه تصریح کرد: یکی دیگر از مطالبات و خواسته‌های مطرح شده در خصوص ارتقای شهر رویان و بخش شدن آن است که با پیگیری‌ها و مکاتباتی که در گذشته انجام شد روستاهایی که قبلا جز شهر رویان بودند باید مجدد الحاق شوند.

این مسئول در ادامه گفت: بیشترین مطالبات ارباب رجوع‌ها در خصوص مشکل سند بود و شهرداری و شورای اسلامی رویان مکاتبات زیادی در این خصوص داشته و در حال حاضر پیگیر این موضوع هستیم.

 

رئیس شورای اسلامی شهر رویان در ادامه آسفات و روکش کوچه‌های سطح شهر و برخی معابر،احداث و تکمیل دیواره حفاظتی سبزه رود غربی ،احداث کانال دفع آب‌های سطحی شهر،بازسازی پیاده رو خیابان شهدا و احداث دیواره حفاظتی قسمت شمالی سبزه رود  را از اقدامات انجام شده در این مدت نام برد و افزود: بازار روس‌ها، جایگاه دو منظوره و بازار ماهی برای شهرداری رویان درآمد پایدار است.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: برای پارک جنگلی رویان به دنبال انتخاب سرمایه‌گذار هستیم اما نداشتن سند کارمان را با مشکل مواجه کرده است ولی تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم هم در خصوص سند اراضی و هم ارتقای شهر به نتیجه برسیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ مهر, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو