زمان انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ -

ترافیک سنگین در محور هراز

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران از ترافیک سنگین اما روان در محور هراز خبر داد .

به گزارش سرای نور؛  سرهنگ علیرضا قدمی با اعلام این خبر افزود: برابر رصد دوربین های پایش تصویری و نظارتی و اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محورهای مواصلاتی استان، در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین اما روان در محور هراز از  منظریه تا بعد از تونل تکاور هستیم.

وی تصریح کرد: در دو محور فیروزکوه و کندوان وضعیت ترافیک عادی و روان است و با توجه به ورود سامانه بارشی از ساعاتی دیگر به استان مازندران پیش بینی می شود در ساعات آینده شاهد بارش باران در محورهای مواصلاتی استان باشیم.

رئیس پلیس راه مازندران به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: با توجه به تغییرات آب و هوایی برابر پیش بینی سازمان هواشناسی رانندگان برای تردد در محورهای کوهستانی خودرو های خود را به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ مجهز کنند.

سرهنگ قدمی با اشاره به اینکه توجه رانندگان به تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی نقش مهمی در کاهش حوادث رانندگی دارند، گفت: توجه به این علائم می تواند، سفری ایمن را برای مسافران نوروزی رقم بزند.

رئیس پلیس راه مازندران ، اظهار داشت: به ‌منظور پیش‌بینی حجم ترافیک و تسهیل عبور و مرور انواع وسایل نقلیه محدودیت‌ های ترافیکی نوروزی در محورهای استان اعمال می‌شود که مسافران نوروزی باید با آن هماهنگ باشند و قبل از سفر وضعیت راه‌ ها را از مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان به شماره ۰۱۱۲۱۸۲۹۳۴ استعلام کنند تا با مشکلی مواجه نشوند.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۲۹ اسفند, ۱۳۹۵

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو