زمان انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

یکی از نامزدها بعد از مناظره دوم به کمیسیون بررسی تبلیغات شکایت کرده است

قاضی‌زاده گفت: بعد از مناظره دوم انتخابات ریاست جمهوری، یکی از نامزدها به کمیسیون بررسی تبلیغات شکایت کرده است.

سرای نور؛احسان قاضی‌زاده،  عضو شورای نظارت بر صدا و سیما در کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در حاشیه بازدید از سی امین نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب درباره برگزاری مناظره‌های زنده تلویزیونی  گفت: ما به خواست مردم مناظره‌ها را برگزار کردیم؛ البته علی‌رغم برخی تقاضاها  قبل از برگزاری مناظره در خصوص پخش غیرزنده آن و همچنین محدود برگزار شدن مناظره ها و یا ایجاد فاصله زمانی کمتر در پخش مناظره ها، ولی ما ما به نظر مردم احترام گذاشتیم بنابراین مناظره‌ها قرار شد طی ۳ جمعه به صورت زنده برنامه‌ریزی و اجرا شود.

وی در همین زمینه افزود: در ابتدا تصمیم بر این شد که مناظرات زنده باشد و اینکه بین هر مناظره یک هفته فاصله برای تصمیم‌گیری مردم در نظر بگیریم، همچنین در خصوص زمان پخش نیز بهترین زمان هفته که جمعه بود را برای پخش انتخاب کردیم تا بیشترین مخاطب را داشته باشد.

عضو شورای نظارت بر صدا و سیما در کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه تاکنون دو مناظره برگزار شده و مناظره اقتصادی و پایانی نیز جمعه ۲۲ اردیبهشت ماه به روی آنتن خواهد شد، تصریح کرد: از آنجایی که در مراکز معتبر نظرسنجی بیشترین دغدغه‌ها و مطالبات مردم اقتصادی بود نزدیک‌ترین جمعه به با اولویت‌ترین موضوع اختصاص یافت که اقتصادی است.

قاضی زاده در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا از سوی کمیسیون تبلیغات تذکری به نامزدها پس از دو مناظره داده شده گفت: ما پیش از هر جلسه جلساتی را داشته و خواهیم داشت چرا که قوانین انتخاباتی در حوزه تبلیغات انتخابات را داری که همه به صورت حضوری با ستادها، هم مکتوب و هم مجددا در جلسات به سصسورت حضوری و اطلاعاتی که کمیسیون انتخابات اعلام می‌کند بنا بر رعایت عدالت که مد نظر کمیسیون تبیلغاتت انتخابات است مورد بررسی قرار می‌گیرد و به ستادها و به عزیزان اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه اعضای کمیسیون هم در فرایند مناظره حضور داشته و تلاش کردیم در مناظره دوم مابه التفاوت زمانی از بین برود و نامزدها در کمال برابری برنامه های خود را بیان کنند، خاطر نشان کرد: به جز مناظرات زنده هر نامزد حدود ۵۵۵ دقیقه برنامه تلویزیونی خواهد داشت و نزدیک به ۵۵۰ دقیقه برنامه رادیویی. سرجمع یک نامزد بیش از هزار دقیقه در طول کل مدت تبلیغات در صدا و سیما زمان معرفی دارد.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون اعتراض نامزدها در مناظره دوم خاطرنشان کرد: تا به الان تنها یک نامزد به کمیسیون بررسی تبلیغات شکایت کرده است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو