زمان انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ -

نماینده مردم شهرستانهای نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی:

حوزه ورزش جایی است که نباید با گرایش‌های سیاسی با آن برخورد کرد

نماینده مردم شهرستانهای نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت:حوزه ورزش جایی است که نباید با گرایش‌های سیاسی با آن برخورد کرد و همه افکار باید در جهت کمک به ورزش و پیشرفت آن سهیم باشند.

به گزارش خبرنگار سرای نور،مراسم افتتاح دفتر نمایندگی ورزش و جوانان بخش چمستان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران،نماینده مردم شهرستانهای نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان نور و سایر مسئولان در دفتر بخشدار چمستان برگزار شد.

علی اسماعیل با آرزوی سلامتی برای مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و قدردانی از کلیه مسئولان چمستان بیان کرد: با توجه وسعت زیاد شهرستان نور و پراکندگی جمعیتی شاهد مشکلات زیادی در حوزه ورزش هستیم و حوزه ورزش جایی است که نباید با گرایش‌های سیاسی با آن برخورد کرد و همه افکار باید در جهت کمک به ورزش و پیشرفت آن سهیم باشند.

 

در ادامه حسین زادگان با قدر دانی از نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت برای پیگیری امورات ورزشی و حمایت از وزیر و دولت برای پیشبرد اهداف ورزشی و حمایت از برنامه ششم توسعه که موجب اختصاص بودجه‌ای بیشتر در بخش ورزش نسبت به برنامه پنجم شد، اظهار کرد: یکی از تعهدات دولت، توسعه ورزش و وظیفه دستگاه ورزشی، خدمت بی منت به مردم و جوانان نیز است.

وی تصریح کرد: همانطور که مازندان در بخشهای کشاورزی، گردشگری، مشارکت عمومی و .. سرآمد است در بخش ورزش نیز زبانزد بوده و جور سایر استان‌ها را در مقوله قهرمان پروری و کسب مدال را بر دوش می‌کشد و قهرمانان مازنی مدال‌های مختلفی در میادین بین المللی و جهانی کسب کردند.

 

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه تا تکمیل نشدن پروژه‌های قبلی پروژه جدیدی قابل تعریف نمی‌شود، افزود: امیدواریم با اتمام پروژه‌های قبلی این عقب افتادگی در ساخت اماکن ورزشی جدید در برنامه ششم محقق شود.

این مسئول خواستار حمایت نماینده مجلس، از وزیر برای اختصاص بودجه از محل ارزش افزوده شد که با اختصاص این اعتبار، بسیاری از مشکلات و عقب افتادگی در زمینه ورزشی از این محل با توجه به پایین بودن سرانه شهرستانی حل خواهد شد.

حسین‌زادگان یکی از سیاستهای اداره کل ورزش و جوانان را توسعه فضای ورزشی روباز و مسقف بیان کرده که تعامل و همکاری بین دستگاه‌ها، فرماندار، بخشداری و نماینده مجلس را طلب می‌کند.

 

 

وی از اینکه توسعه اماکن اداری در دستور کار این دولت قرار ندارد و اکثر بخشهای شهرستان‌ها تمایل به مستقل شدن دارند و این با اهداف دولت در تضاد بوده اما سعی براین است که به چمستان نگاه ویژه‌ای داشته باشیم و نمایندگی شهرستان در حقیقت پل ارتباطی بین اداره ورزش و جوانان شهرستان و اداره کل است.

این مسئول با معرفی سید حسن هاشمی تبار بعنوان رئیس دفتر نمایندگی خواستار ساماندهی ورزشکاران و استفاده از ظرفیت‌های منطقه و بخش خصوصی شده و با توجه به اینکه با تاکید مقام معظم رهبری به ورزش همگانی و نگاه ویژه دولت تدبیر و امید و وجود آمار ۲۰ تا ۲۵ میلیون نفر افراد چاق خارج از استاندارد در کشور که مازندران هم به این معضل گرفتار شده خواستار توجه و برنامه ریزی ویژه در بحت ورزش همگانی و نشاط عمومی بخش چمستان شد.

 

 


حسین زادگان تأکید کرد: باید با توجه به محدودیت برای بانوان به ورزش بانوان نگاه ویژه شود بطوریکه ورزش در سبد هر خانواری قرار گرفته و در این راه از کمک و ظرفیت همه مسئولان استفاده شود.

در انتها با اهدا حکم به سید حسن هاشمی تبار بعنوان رئیس دفتر نمایندگی از سوی مدیر کل حاضران برای افتتاح ساختمان نمایندگی به محل ساختمان واقع در جنب بخشداری مراجعه کرده و با حضور کلیه مسئولان افتتاح این دفتر انجام شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو