زمان انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ -

گزارش : دورتموند مقابل بارسا قد علم کرد

باشگاه بوروسیا دورتموند با واکنش تند نسبت به رفتار بی نظمانه ستاره فرانسوی ، پاسخ بارسلونا و شیوه اغواگرانه اش را داد .

سرای نور؛

دمبله بدون هیچ دلیلی روز گذشته در تمرینات دورتموند حاضر نشد و باشگاه دورتموند نیز در واکنش به رفتار غیرحرفه ای این بازیکن فرانسوی اعلام کرد که او یک هفته حق حضور در تمرینات را ندارد و همچنین از انتقالش به بارسا جلوگیری خواهد شد. دورتموند در عین حال او را از بازی روز شنبه مقابل ولفبسورگ در هفته اول بوندسلیگا نیز محروم کرده تا وفاداری خود با ارزش های اولیه باشگاهداری را نشان دهد.

 

 

این بازیکن جوان که در سال … به سیگنال ایدونا پارک آمده و به سرعت نام خود را به عنوان یک استعداد خاص مطرح کرده است ، حالا مدنظر یکی از بزرگترین تیم های دنیاست ، درنتیجه به نظر می‌رسد که دیگر دل دمبله با تیم فعلی اش نیست و بارسلونا توانسته او را اغوا کند . حتی شرایط طوری است که هیچ چیز جلودار این بازیکن نیست، حتی قراردادش که تا ۲۰۲۱ اعتبار دارد.

این اتفاقی است که در این فصل از نقل و انتقالات فوتبال جهان بارها رخ داده و بارسلونا که خود از رفتار مشابه باشگاه پی اس جی لطمه خورده است ، همان رفتار را نشان می دهد تا به این نتیجه برسیم که ارزش های فوتبالی همچنان کمرنگ تر می‌شوند. البته چه خوب که یورگن کلوپ سرمربی سابق دورتموند و بوژ، سرمربی فعلی مقابل این بی قانونی و هرج و مرج ایستاده اند و درحالی که تصور می شد غیبت دمبله در تمرینات دورتموند به روند پیوستن او به بارسلونا کمک کند اوضاع کاملا جور دیگری پیش رفت و در بیانیه ای که روز گذشته باشگاه دورتموند منتشر کرده، آنها تمام تلاششان را خواهند کرد که این انتقال صورت نگیرد.

 

 

اینکه باور کنیم این اقدام عجولانه دمبله بدون اطلاع بارسلونا صورت گرفته، کمی غیرقابل باور است. روزنامه کیکر آلمان در این باره با انتقاد شدید از مشاوره های غلط بارسا و مدیربرنامه های این بازیکن نوشته است : هر چند که بارسا تا چند سال پیش تبلیغ یونیسف را روی پیراهن خود ثبت کرده بود ولی به نظر می‌رسد ماسک آنها برداشته شده و چهره واقعی شان را به نمایش گذاشته اند.

عجیب این که او و کوتینو که ارقام بالای ۱۱۰ میلیون یورو درباره انتقال شان به گوش می رسد تا پیش از حضور نیمار در بارسا نهایتا بازیکنانی با ارزش یک سوم قیمت فعلی بودند . بی دلیل نبود که کلوپ می گفت بعد از انتقال ۲۲۰ میلیون یورویی نیمار به بارسا هیچ چیز به حالت قبل بر نمی گردد.

البته فعلا لیورپول و دورتموند قصد مصالحه با کاتالونیایی ها را ندارند . کاش مقاومت آنها همچنان ادامه داشته باشد تا از کابوس دردناک تسلط پول بر همه چیز کمی فاصله بگیریم .

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو