زمان انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ -

آل‌کثیر: خجالت می‌کشیم به خانه برگردیم

عیسی آل‌کثیر مهاجم نفت تهران گفت: مسئولان باشگاه خودشان را جای ما بگذارند و هر چه زودتر مشکلات مالی بازیکنان را برطرف کنند.

سرای نور؛درخصوص جلسه بازیکنان و اعضای کادر فنی نفت تهران با مالکان باشگاه می‌گوید: من در این جلسه حاضر نبودم و جزئیات را نمی‌دانم ولی شنیدم مسئولان قول داده‌اند تا مشکلات در هفته آینده برطرف کنند. ما مدت‌هاست که وعده‌های تکراری می‌شنویم و از این وضعیت خسته شده‌ایم. ۸ ماه است مساعدت می‌کنیم و از باشگاه تقاضا می‌کنیم که حق و حقوق بازیکنان را بدهند ولی متاسفانه این اتفاق رخ نمی‌دهد.

او می‌گوید: من اگر شغل دیگری داشتم ۱ ماه چنین شرایطی را تحمل نمی‌کردم ولی چون عاشق فوتبال هستم تا حالا با این وضعیت کنار آمدم. ما تیم را در سخت‌ترین لحظات سرپا نگه داشتیم و قهرمان جام حذفی شدیم ولی متاسفانه باشگاه تا الان مشکلات را برطرف نکرده و این وضعیت ۸ ماه است ادامه دارد. واقعا دیگر حرف‌های ما تکراری شده و اینقدر خواهش کردیم خسته شده‌ایم. باز هم از مسئولان باشگاه خواهش می‌کنم مشکلات ما را برطرف کنند.

آل‌کثیر تاکید می‌کند: خیلی از بازیکنان ما زن و بچه دارند و باید برای خانواده خودشان پول تهیه کنند. حتی من هم که مجرد هستم مشکلات خاص خودم را دارم و ۸ ماه است که پول نگرفته‌ام. مسئولان باشگاه خودشان را جای بازیکنان بگذارند، آنها واقعا می‌توانند ۸ ماه بدون پول به خانه‌هایشان بروند؟ ما واقعا چه گناهی کرده‌ایم و چرا باید کسی به مشکلات ما توجه نکند؟ من در تعطیلات عید به شهر خودم برنگشتم چون هیچ پولی دریافت نکردم و خجالت می‌کشیدم که به خانه برگردم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۳ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو