زمان انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ -

رقیب پرسپولیس آماده سفر به مسقط

دور جدید تمرینات رقیب پرسپولیس برای مصاف سه شنبه شب در مسقط در جده استارت خورد تا بازیکنان الاهلی آماده بازی مرگ و زندگی در آسیا شوند.

سراینور؛

برتری پرگل ۴-۰ برابر الفتح در دومین هفته از فصل جدید لیگ عربستان باعث شد تا آرامش به اردوی الاهلی پرستاره بعد از شوک هفته اول مقابل الاتفاق بازگردد. بردی که بار دیگر امیدها برای موفقیت احتمالی الاهلی در لیگ قهرمانان را زنده کرد و باعث شد تا بازیکنان این تیم با نشاط بیشتری آماده سفر به آسیا شوند.

در شرایطی که کاروان الاهلی طبق برنامه فردا راهی مسقط می شود تا اردوی ۴۸ ساعته را برپا کند سرگئی ربروف تمرینات آماده سازی را در زمین اختصاصی این باشگاه پیگیری کرد که سایت باشگاه گزارش تصویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داد که زوم باشگاه روی خریدهای جدید از جمله لئوناردو دی سوزا مهاجم برزیلی جالب توجه بود.

ربروف بعد از برد پرگل برابر الفتح در کنفرانس مطبوعاتی ترجیح داد به سوالات پیرامون لیست آسیایی الاهلی و کنار گذاشتن دو بازیکن خارجی سرشناس همچون فیتازیدیس یونانی و بابابوآ نیجریه ای پاسخی ندهد. او در اولین تمرین تیم با آرامش خاصی بر عملکرد شاگردان خود نظارت داشت تا جایی که در لحظات اجرای برنامه های تاکتیکی توصیه های او برای بازیکنان مورد توجه قرار گرفت.

 

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۸ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو