زمان انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۶ -

کیانی: امسال یک جام برای تبریز می‌آوریم

کاپیتان تراکتور می‌گوید که امسال باید یک جام از دو جام فوتبال ایران را تقدیم هواداران کنند.

سرای نور؛

در بازی‌های گذشته حق‌مان باخت نبود و اگر در هفته‌های اول از سد حریفان گذر می‌کردیم اکنون در صدرجدول می‌بودیم. اما همین که در این دو بازی جوان‌هایمان خوب درخشیدند و پیروز شدیم هم نتیجه خوبی است. ما تازه اول راه هستیم و لیگ تازه شروع شده است باید روحیه‌مان را به همین شکل حفظ کنیم و بتوانیم نتایج خوبمان را در سایر دیدارهایمان تکرار کنیم.

او درباره آنکه آیا در ادامه رقابت‌های لیگ باتوجه به عملکرد خوب جوان‌هایشان نیاز به جذب بازیکنان ندارد پاسخ می‌دهد: شاید تراکتور در بحث پرورش بازیکن جوان خوب بوده اما ما برای درخشش در رقابت‌های لیگ آسیا باید تیم خوب و قوی داشته باشیم و سعی کنیم بهتر از این باشیم. این موضوع به صلاحدید کادرفنی در جذب بازیکن مربوط می‌شود اما ان‎شاءالله امسال بتوانیم یک جام برای هوادارانمان به همراه داشته باشیم. حق طرفداران تبریزی با حمایت همیشگی‌شان طی سال‌های حضور تراکتور حداقل یک جام است که امیدوارم با تلاش و همدلی به این مهم دست پیدا کنیم.

وی درباره تعطیلات یک ماهه لیگ هم خاطرنشان کرد: ما تیم کاملی هستیم و کادرفنی همه جوره تیم را تمرین می‌دهد و فکر نمی‌کنم وقفه مشکلی ایجاد کند. احتمالا بازی‌های دوستانه خوبی در این تعطیلات برگزار خواهیم کرد و امیدوارم در ادامه و در روند تیمی ما تاثیرگذار شود.

کاپیتان تراکتور در رابطه با تقدیم بازوبند به بازیکنان جوان و شارژ روحی‌ آنها اضافه کرد: همه تیم مثل برادر هستیم و هر اتفاقی که در زمین مسابقه رخ دهد در واقع برای کل تیم رقم می‌خورد. اگر شکستی اتفاق می‌افتد برای همه بوده و اگر هم می‌بریم حاصل دسترنج همه بازیکنان است. من با تقدیم بازوبند به بازیکنان وظیفه خود می‌دانم که شرایط بد را از آن بازیکن دور کنم و تیم را در زمین در شرایط خوب قرار دهم. اکنون شرایط تراکتور با دو پیروزی در هفته‌های اخیر خیلی خوب شده و خدا را شکر به بازی‌ها برگشته‌ایم و امیدوارم این پیروزی‌ها ادامه دار باشد.

کیانی درباره گلزنی‌اش در این بازی و اینکه چرا بیشتر از آنکه گل بزند پاس گل می‌دهد گفت: این طبیعی که هر بازیکن دوست دارد گل بزند اما من بیشتر از آنکه به گلزنی فکر کنم علاقمندم تیم نتیجه بگیرد و حاصل دسترنج کادرفنی و بازیکنان و حمایت هودارانمان به ثمر بنشیند. خدا کمک کرد و در این بازی گل زدم که این هم تلاش بچه‌ها بود و از این بابت خوشحالم.

او در پایان افزود: ما با قدرت پا به تمامی مصاف‌ها می‌گذاریم و برای جام‌حذفی هم برنامه‌ریزی خاص خودش را داریم. همانطور که گفتم تلاش می‌کنیم و امیدوارم امسال بتوانیم یک جام از ۳ جام را تقدیم هوادارانمان کنیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو