زمان انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ -

ونگر: برای تمدید قرارداد تردید داشتم

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، تایید کرد که بعد از نتایج ناامیدکننده فصل گذشته، در آستانه جدایی از این باشگاه بود.

سرای نور؛آرسنال بعد از ۲۰ سال نتوانست جواز حضور در رقابت های لیگ قهرمانان را به دست بیاورد؛ هرچند توانستند بار دیگر در رقابت های جام حذفی به قهرمانی برسند.

نتایج ضعیف آرسنال باعث شد تا کمپین بزرگی علیه ونگر شکل بگیرد؛ اما او در نهایت قراردادش را با توپچی ها برای دو سال دیگر تمدید کرد. با این وجود، او تایید کرد که به جدایی از این باشگاه هم فکر کرده است.

او به تله فوت گفت:” بله، من به دلایل شخصی برای تمدید قرارداد دچار تردید بودم. من ۲۰ سال اینجا بودم و به این فکر می کنید که آیا باید به هدایت این تیم ادامه بدهید  یا نه؛ زیرا فصل قبل دچار مشکل شده بودیم.”

آرسنال در این فصل هم شروع خوبی نداشت و شکست ۴-۰ مقابل لیورپول، بار دیگر اعتراض ها از ونگر را به اوج رساند. اما او معتقد است که یک نتیجه نمی تواند فصل را برای تیمش به انتها برساند.

“شروع بسیار دشواری برای این فصل بود. ما با پیروزی خانگی مقابل لسترسیتی شروع کردیم و نمایش خوبی داشتیم. در دیدار دوم مقابل استوک شکست خوردیم؛ اما خوب بودیم و فقط موقعیت های مان را از دست دادیم. نمایش مان در دیدار سوم فاجعه بار بود. اما باید از نو شروع کنیم و در دیدار بعدی مان به پیروزی برسیم.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو