زمان انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ -

١+٢ مصدوم، در اردوی تیم ملی

ملی پوشان فوتبال ایران در حالی خود را آماده دیدار برابر توگو می کنند که سه بازیکن از تمرینات گروهی منع شده اند.

سرای نور؛از میان ٢٧ بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی، سه بازیکن دارای وضعیتی متفاوت با سایرین هستند. بازیکنانی که به دلیل مصدومیت نمی توانند به همراه دیگر ملی پوشان به تمرینات گروهی بپردازند.

 

میان این سه بازیکن میلاد محمدی شدیدترین مصدومیت را دارد و نمی تواند به تمرینات جزئی و بدنی نیز بپردازد. او به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کتف، مجبور به بستن دست خود شده و به همین دلیل از کوچکترین حرکت تمرینی منع شده است. میلاد با وجود اینکه روز گذشته خود را به تمرین تیم ملی رسانده، امروز به طور کلی در زمین آزادی حضور نیافت تا تنها غایب میان ملی پوشان محسوب شود.

 

اشکان دژاگه دومین بازیکن است که از سلامتی کامل برخوردار نیست. او روز گذشته نیز با وجود آغاز تمرینات خود با سایر بازیکنان، با یکی از مربیان بدنساز تیم ملی به طور اختصاصی به تمرین پرداخت، اتفاقی که عینا امروز نیز تکرار شد.

 

سامان قدوس نیز آخرین بازیکنی است که تمرین امروز را با سایر بازیکنان آغاز نکرد. البته پس از خروج خبرنگاران از محل تمرین مشخص نیست وی می تواند در تمرینات تاکتیکی کی روش حضور داشته باشد یا خیر، اما چیزی که مسجل است تمرینات اختصاصی او با بدنساز تیم ملی در حین تمرینات ابتدایی سایر بازیکنان است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو