زمان انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۶ -

اول مدرک مربیگری بگیرید، بعد انتقاد کنید!

سرمربی تیم فوتبال العین امارات نسبت به انتقادات هواداران این تیم واکنش نشان داد.

سراي نور؛

تیم فوتبال العین علی رغم نتایج خوبی که در لیگ امارات کسب کرده، در رقابت های دیگر نتوانسته خوب ظاهر شود. در هفته های اخیر این تیم در دو دیدار آسیایی خود مقابل الهلال و الریان ۲ تساوی به دست آورد و در جام حذفی هم با شکست تحقیرآمیز ۵ بر یک مقابل الوحده حذف شد.

 

پس از این نتایج، گروهی از هواداران العین نسبت به تاکتیک های زوران مامیچ و تعویض هایی که او انجام می دهد اعتراض کردند و به انتقاد از این مربی کروات پرداختند. مامیچ در آستانه بازی هفته هفدهم لیگ مقابل الشارجه، پاسخ این انتقادها را بدین شکل داده است: کسانی که انتقاد می کنند، بهتر است ابتدا مدرک مربیگری بگیرند و بعد از آن درباره مسائل تاکتیکی و اینکه چه بازیکنانی در ترکیب حضور داشته باشند، اظهار نظر کنند. نظرات هواداران برای من مهم است اما کسی که در گام نهایی تصمیم می گیرد چه نفراتی را به زمین بفرستد، مربی تیم است.

 

او همچنین درباره تغییر پست حسین شحات پس از بازگشت عمر عبدالرحمان به میادین گفت: شحات در پست هافبک راست خوب کار کرده و من از عملکردش راضی بوده ام. اگر نیاز باشد، پست بازی او را مجددا تغییر می دهیم اما فعلا از او راضی هستیم.

 

گفتنی است تیم فوتبال العین در هفته سوم و چهارم لیگ قهرمانان آسیا باید روزهای ۱۵ و ۲۱ اسفندماه دو بازی حساس مقابل استقلال برگزار کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۴ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو