زمان انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ -

پدیده از طلسم عدد ۲۴ گذر می کند؟

پدیده پس از کسر 6 امتیاز به هیچ وجه نتوانست به فرم سابق بازگردد و حالا در منطقه سقوط قرار گرفته است.

سرای نور؛به دنبال پرونده شکایت زوران کنزوویچ از باشگاه پدیده و حکم قطعی فیفا مبنی بر کسر شش امتیاز از این تیم، سازمان لیگ فوتبال ایران پس از ابلاغ حکم یادشده این رأی را اعمال کرد و ۶ امتیاز از این تیم که در میان مدعیان کسب سهمیه آسیایی قرار داشت، کسر کرد.

به این ترتیب تیم پدیده که در پایان نیم فصل اول رقابت ها و در زمان ابلاغ حکم با ۲۴ امتیاز در رتبه پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر بود  و تیم های پارس جنوبی جم، فولادخوزستان و پیکان را به ترتیب با ۲۹، ۲۷ و ۲۵ امتیاز بالاتر از خود می دید، ۱۸ امتیازی شد و به رتبه دهم سقوط کرد.

پس از قطعی شدن کسر امتیاز اگرچه مدیران پدیده در ابتدا مکررا اعلام می کردند که این حکم قابل بازگشت است، در نهایت این حکم بازگشت داده نشد تا پدیده که در آن مقطع از شرایط خوب روزهای ابتدایی فصل فاصله گرفته بود، وارد بحران شود.

آنها با شروع نیم فصل دوم اصلا نتوانستند به نتایج دلخواهی که مدنظرشان بود دست یابند و از ۸ بازی که تا پیش از دیدار امروز برابر ذوب آهن انجام دادند تنها به یک پیروزی و دو تساوی دست یافتند تا با ۲۳ امتیاز همچنان در حسرت گذر از ۲۴ امتیازی باشند که پیش از نیم فصل به آن رسیده بودند.

پدیده حالا با توجه به نتایج تیم های انتهای جدول و پیروزی آنها در هفته بیست و چهارم خطر سقوط را بیش از گذشته احساس می کند ولی در صورت پیروزی برابر شاگردان امیرقلعه نویی در اصفهان می تواند علاوه بر گذر از عدد ۲۴ که در فصل جاری برای آنها طلسم شده است، از رتبه های انتهایی جدول نیز فاصله بگیرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو