زمان انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ -

مظفری‌زاده: هیچ خطای هند پنالتی رخ نداد

کارشناس داوری به قضاوت فغانی در دربی 86 نمره قبولی داد.

سرای نور؛سعید مظفری زاده کارشناس داوری فوتبال در مورد نحوه عملکرد علیرضا فغانی و کمک هایش در دربی ۸۶ گفت: تیم داوری با تمرکز بالا و حضور به موقع در صحنه ها توانست در همه صحنه های مهم بازی به درستی تصمیم بگیرد. دربی ۸۶ بازی سختی برای فغانی و کمک هایش نبود و آنها با تجربه بالایی که داشتند، توانستند به خوبی این بازی را قضاوت کنند.

او در مورد کارت های زردی که فغانی به بازیکنان استقلال داد، گفت: اعتراض بی مورد وریا غفوری به داور در دقیقه ۵۰ و ضربه دست فرشید اسماعیلی به سر بازیکن پرسپولیس در دقیقه ۵۲ به درستی با کارت زرد داور  جریمه شد.

مظفری زاده با تایید کارت زرد فغانی به تیام و جپاروف به صحنه مهم بازی اشاره داشت و تصریح کرد: در دقیقه ۵۷ در محوطه جریمه استقلال توپ به شکل تصادفی به مجید حسینی برخورد کرد و در حالیکه این بازیکن شرایط طبیعی داشت، به هیچ عنوان نمی توان آن صحنه را پنالتی دانست. فغانی هم تصمیم خوبی گرفت و به درستی دستور به ادامه بازی داد.

او در پایان خاطرنشان کرد: در دقیقه ۹۵ شجاع خلیل زاده بدون توجه به توپ خودش را در مسیر حرکت بازیکن استقلال قرار داد و داور به درستی خطای مدافع پرسپولیس را اعلام کرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو