زمان انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ -

کی‌روش حق دارد بازیکنانش را تغییر ندهد

سرمربی سابق تیم ملی جوانان اعتقاد دارد تصمیم کی روش برای تغییر ندادن لیست نفرات خود در اردوهای مختلف منطقی است.

سراي نور؛یکی از مواردی که در فهرست نفرات ملی پوش هر بار مشاهده می شود دعوت از نفرات تکراری و نبود سورپرایز در این فهرست ها است.

حمید درخشان، سرمربی سابق پرسپولیس و تیم‌ملی جوانان در این خصوص حق را به کی روش می دهد و او می گوید: «تصمیم کی‌روش برای تغییر ندادن فهرست نهایی تیم‌ملی جهت حضور در جام‌جهانی کاملا درست و منطقی است. هیچ آدم عاقلی فهرست تیمی که به‌عنوان نخستین نماینده آسیا به جام‌جهانی رفته را تغییر نمی‌دهد. دلیلی وجود ندارد که تیمی مثل ایران که تبدیل به قدرت بلامنازع آسیا شده، برای حضور در مسابقات حساسی مثل جام‌جهانی به صورت ناگهانی دچار تغییر شود.»

او صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد: « کی‌روش مربی باهوش و محتاطی است که نشان داده همواره بهترین تصمیم‌ها را اتخاذ می‌کند. او به خوبی می‌داند که ویترینی مثل جام‌جهانی جایی برای آزمون و خطا نیست بلکه بهترین‌ها باید در این مسابقات به میدان بروند. اگر هم الان می‌بینید که نفرات جدیدی در اردو حضور دارند، یکی به دلیل نبودن لژیونرها است و دلیل دیگر هم این است که کادر فنی تیم‌ملی نشان می‌دهد هنوز در حال تماشای لیگ و بررسی مسابقات آن است، درحالی ‌که همه ما می‌دانیم بازیکن جدیدی از لیگ به تیم‌ملی دعوت نمی‌شود.»

درخشان در پایان می گوید: «اگر قرار باشد بازیکن جدیدی به فهرست نهایی تیم‌ملی اضافه شود، وارد ترکیب اصلی نخواهد شد بلکه روی نیمکت می‌نشیند. اگر خود من هم بودم، همین تصمیم را می‌گرفتم، چون کاملا منطقی است. درحال حاضر هم کی‌روش از بازیکنان تیم‌ملی به اندازه کافی شناخت دارد و هم بازیکنان می‌دانند سرمربی از آنها چه می‌خواهد، بنابراین باید منتظر حضور تیمی آماده و هماهنگ از ایران در روسیه باشیم».

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو