زمان انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۷ -

محسن ناجی

سرگرمی در شبکه افق بیشتر می شود/ سلبریتی های خود را داریم

مدیر گروه تلویزیونی شبکه افق درباره اهداف و رویکردهای این شبکه در سال ۹۷ گفت: قرار است این شبکه به سمت سرگرمی بیشتر برود و مفهوم مورد نظر را در ساختارهای جذاب عرضه کند

به گزارش سرای نور،محسن ناجی مدیر گروه تلویزیونی شبکه افق درباره رویکردها و اهداف این شبکه در سال ۹۷ بیان کرد: شبکه افق در این چند سال که افتتاح شد با فراز و نشیبی در ماهیت و ماموریت هایش مواجه بود. شبکه افق اگرچه کمی با عجله افتتاح شد اما پس از آن جریانی اهل فکر رویش تاثیر گذاشت و بعد از چندی حرکت رو به جلوی شبکه تا حدی متوقف شد، بخشی از این روند به دلیل مسایل مالی بود و این شبکه اکنون بیشتر مرحله ثبات را طی می کند.

وی درباره اینکه چرا این شبکه مسیر اولیه خود را در اهدافش طی نمی کند، اظهار کرد: مسایل عمومی کشور به گونه ای است که اجازه نقد و انتقاد را به رسانه نمی دهد و اینها در رویکرد شبکه ای مثل افق که رویکردی نقادانه دارد موثر است. فضای فعلی ما به گونه ای است که دایم از همه جا برای نقد نکردن تحت فشاریم درحالیکه یکی از وظایف شبکه افق چالش نقد کردن است و این نبود چالش شبکه را به افول می برد.

ناجی اضافه کرد: البته ما در سال گذشته برنامه «جهان آرا» را داشتیم و می توان گفت این شبکه از رشد هم برخوردار بوده است. همچنین ما مخاطبان را دایم رصد می کنیم و می توانیم نظرات آنها را در باب برنامه های شبکه مورد ارزیابی قرار دهیم.

مدیر گروه تلویزیونی شبکه افق با اشاره به تمرکز این شبکه در سال ۹۷ عنوان کرد: به دلیل ماهیت رسانه ای تلویزیون مخاطب بیشتر سرگرمی پسند است و ما هم ترجیح می دهیم در سال ۹۷ در عین اینکه محتوای انقلابی اسلامی خود را حفظ می کنیم به سمت سرگرمی بیشتر برویم و مفهوم مورد نظر را در ساختارهای جذاب عرضه کنیم.

وی ادامه داد: سال ۹۷ ساختارهای جذاب ما بیشتر می شود و وارد ساختار طنز می شویم تا بتوانیم حرف خود را که شامل ارایه سبک زندگی اسلامی و ایرانی و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی است، بیان کنیم.

ناجی با اشاره به حضور چهره های شاخص حوزه های فرهنگ و اندیشه در شبکه افق یادآور شد: شیوه ما مراجعه به سلبریتی ها نیست. ما سلبریتی های خود را داریم افرادی که مبارزه های خاصی در زندگی خود داشتند مثل نادر طالب زاده که اکنون هم برنامه «عصر» را دارد.

وی تأکید کرد: سال ۹۷ تولید یک برنامه ترکیبی را در دستور کار داریم که به حوزه انقلاب های جهان می پردازد که در آن مجید شاه حسینی مجری و کارشناس و سردبیر برنامه است. در حوزه سبک زندگی نیز برنامه ای را تدارک دیده ایم که خانواده ها بیشتر در آن حضور داشته باشند و بیشتر به حوزه آسیب های اجتماعی بیشتر ورود می کنیم.

 

منبع:مهر

زمان انتشار: ۷ فروردین, ۱۳۹۷

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو