زمان انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ -

نامگذاری بزرگترین خیابان شهر چمستان به نام شهید سردار سلیمانی+تصاویر

خیابان کنار گذر شرقی شهر چمستان در راستای تجلیل از خدمات ارزشمند سردارسلیمانی به نام شهید سردارسپهبد قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

خیابان کنار گذر شرقی شهر چمستان در راستای تجلیل از خدمات ارزشمند سردارسلیمانی به نام شهید سردارسپهبد قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

 

 

در راستای تجلیل از خدمات ارزشمند سردار رشید سپاه اسلام، جبهه مقاومت و اسوه مبارزه با استکبار در اقدامی ارزنده آیین نام گذاری خیابان سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی با حضور حجت الاسلام حاجی زاده امام جمعه و بخشدار چمستان، رؤسا و کارکنان ادارات و دوایر دولتی، فرماندهان نهادهای نظامی و انتظامی بخش چمستان و شهردار نور، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرچمستان، پرسنل شهرداری و مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار در شهر چمستان برگزار شد.

 

 

شهردارچمستان

شهید سلیمانی رفت تا امنیت و اقتدار ما بماند

 

شهردارچمستان در این آیین با اشاره به شهادت سردار سلیمانی اظهارکرد: شهید سلیمانی رفت تا امنیت و اقتدار ما بماند ونام و یاد سپهبد سلیمانی برای همیشه در تاریخ زنده می‌ماند

وی تصریح کرد: شهید سردار سلیمانی سرباز فداکار وطن بود، که همواره تمام ظرفیت خود، جان و جوانی خود را در راه اعتلای وطن هدیه کرد و به سرمنزل مقصود که همان شهادت است رسید.

 

غلامرضا چمن آرا خاطرنشان کرد: سردارسرافراز سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی اسوه مقاومت، شجاعت واستکبارستیزی بود واکنون شهادتش نیز عزم ما را برای ادامه راه ایشان استوارتر می‌کند.

 

 

این مسئول افزود: به پاس خدمات سردار حاج قاسم سلیمانی و با همراهی و همکاری اعضای شورای اسلامی چمستان و امام جمعه، تصمیم گرفتیم تا بزرگترین خیابان شهرچمستان را به نام این سردار شهید نامگذاری کنیم.

شهردارچمستان بیان کرد:طول این پروژه ۴ و نیم کیلومتر و عرض معبر ۲۴ کیلومتر با مساحت ۱۰۸ هزار مترمربع است وارزش اقتصادی این پروژه بالای ۱۱۰ میلیارد تومان است که توانستیم ۸۵ تا ۹۰ درصد پروژه را با مشارکت شهروندان فهیم چمستان به ثمر برسانیم.

وی گفت:مهمترین اهداف ما در انجام این پروژه ساماندهی و کاهش ترافیک درون شهری بود و این خیابان به ۶ الی ۷ خیابان اصلی وصل می‌شود و نقش تأثیرگذاری در کاهش ترافیک درون شهری به ویژه در ایام تعطیلات و در اوج حضور مسافرین دارد.

 

امام جمعه چمستان:

هدف همه مسئولان در شهر چمستان کار برای مردم در زیر سایه وحدت است

 

حجت الاسلام حاجی زاده هم در این مراسم با تقدیر از اقدام شایسته شهرداری و شورای اسلامی شهر در نامگذاری خیابان سردار سلیمانی اظهارکرد: بنده در تمام سال‌های خدمتم درهیچ کجا چنین وحدت و همدلی بین مدیران و مسئولان ندیده بودم.

 

امام جمعه چمستان بیان کرد:همه ما در شهر چمستان یک حرف را می‌زنیم وهمین مایه پیشرفت و ترقی شهر است و وقتی هدف همه مسئولان، کار برای مردم، آن هم در زیرسایه وحدت باشد، بی تردید اتفاقات مبارکی در نقاط مختلف شهر رخ خواهد داد.

 

خطیب جمعه چمستان افزود: امروز همه مسئولان در شهر چمستان اراده کردند که بر محور کار و تلاش برای مردم، وحدت خود را حفظ کنند؛ در این بین اگر هم اختلاف سلیقه‌ای وجود داشته باشد، با هدف دست‌یابی به پیشرفت و توسعه، اختلاف‌ها به وحدت، همدلی و همزبانی تبدیل می‌شود.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه نور:

سردار دل‌ها در زمان حیاط خود رنگ خدایی گرفت

 

 

سرهنگ اسدی هم در این مراسم با تسلیت به مناسبت شهادت سردار سلیمانی و همراهانش با قدردانی از مسئولان، امام جمعه، بخشدارو به ویژه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرچمستان و کسانی که در اجرای این پروژه نقش داشتند ،اظهارکرد: سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی آسمانی شد و عشق و ارادت مردم به این بزرگ مرد تاریخ و غم فراق سردارمحبوب، قلب مردم ایران و آزاد مردان جهان را لرزاند وسردار دل‌ها در زمان حیاط خود رنگ خدایی گرفت و در طول ۴۰ سال جهاد، شاهد جهاد اصغرهمراه با جهاد اکبرایشان بودیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه نورتصریح کرد: سردارسلیمانی از نظر استراتژی نظامی، سرداری بود که باید در یگان رزم فعالیت می‌کرد اما با روحیه جهادی که داشت حتی مقطعی که در ایران بود در عرصه محرومیت زدایی و کمک به مردم سر از پا نمی‌شناخت.

 

 

وی افزود: امروزبه همین علت مسئولان ولایی بخش چمستان با همین رویکرد همت کردند تا در عرض چند روز این آیین رونمایی را نهادینه کنند.

 

وی گفت:سردارعزیز، فرمانده دل‌ها کسی که سال‌ها با زحمات وتلاش شبانه‌روزی توانستی اتحاد و وحدت مسلمین و مظلومین جهان را فراهم کنی، بزرگ مردی که در تمام عمر خود با اخلاص به اسلام خدمت کردی ما به یقین می‌دانیم امروز این مردم از شما سردار بزرگوار که شاهد و ناظر هستی انتظار دارند جاده انتظار و ظهور را برای ما هموار کنید تا منتظران ظهور با رجعت شما و در رکاب شما در نزد امام عصر سربازی ناب داشته باشند.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ دی, ۱۳۹۸

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو