زمان انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۱ -

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور:

اقتصاد مقاومتی بهترین راه حمایت از تولیدات داخلی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور گفت: توجه به اقتصاد مقاومتی می‌تواند در رفع مشکلات به ویژه در برندسازی‌ها، اجرای بازارچه فروش و تولیدات انبوه تأثیرگذار باشد و سبب رونق اقتصادی در خانواده‌ها شود.

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار سرای نور،سید نعمت اسدی در گفت و گو با خبرنگار ما در حاشیه نمایشگاه اسوه اقتصاد مقاومتی که به مناسبت هفته عفاف و حجاب در شهر رویان برپا شد، اظهارکرد: برپایی نمایشگاههای اسوه یکی از برنامه‌های شاخص است که هر ساله سپاه پاسداران با همت امور بانوان شهرستان، فرمانداری، نهادهایی مانند ائمه جمعه و … برگزار می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه محور اجرایی نمایشگاه‌ها بر عهده حوزه محلات خواهران است، افزود: پایگاه‌های مقاومت در طول چند سال در عرصه جهاد اقتصادی فعال‌تر و توانمندتر شدند و درصد بالایی از پایگاه‌های مقاومت در شهرستان به ویژه پایگاه‌های خواهران می‌توانند در اقتصاد زود بازده و اقتصاد خانگی کمک شایانی کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نور با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی بهترین راه برای حمایت از تولیدات داخلی است، خاطرنشان‌کرد: توجه به اقتصاد مقاومتی می‌تواند در رفع مشکلات به ویژه در برندسازی‌ها، اجرای بازارچه فروش و تولیدات انبوه تأثیرگذار باشد و سبب رونق اقتصادی در خانواده‌ها شود.

اسدی همکاری و همراهی جدی و تنگاتنگ برخی ادارات و نهادها را در این راستا ضروری دانست و افزود: با توجه به تلاش مجدانه خواهران در گروه‌های جهادی پایگاه مقاومت نتوانستیم محصولات شهرستان را برندسازی و به تولیدات انبوه برسانیم.

 

وی با بیان اینکه پیگیر نمایشگاه اقتصادی یکماهه با کمک فرماندار شهرستان نور و اخذ مجوزها در شهرستان هستیم، تأکیدکرد: برپایی این نمایشگاه‌ها می‌تواند حرکتی نو در راستای ظرفیت‌سازی ایجاد کند و نیاز امروز جامعه در مباحث اقتصادی، افزایش فعالیت‌های خانوادگی است که در رونق اقتصادی خانواده‌ها تأثیرگذار است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نور با اشاره به نیاز ضروری به همکاری و همدلی ادارات و نهادها در بازار فروش تأکید کرد: معاونت عمرانی فرمانداری، بسیج اصناف، اداره صمت، اداره گردشگری، اتحادیه اصناف و … می توانند در ایجاد بازار فروش برای محصولات خانگی، صنایع دستی و تولیدات شهرستان بسیار تأثیرگذار باشند.

اسدی یادآور شد: سپاه شهرستان نور برای برگزاری نشست‌ها و ظرفیت‌سازی با هدف اجرای این طرح آمادگی کامل دارد.

 

وی با اشاره به صندوق‌های مردم یار و هماهنگی برای یک مجموعه واحد اضافه کرد: این صندوق در مدت دو سال به این توانمندی رسید اما نیاز به تدوین دستورالعمل و قانون جامع است تا همه ادارات و نهادها اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند و با توجه خاص به اقتصاد مقاومتی، گردشگر پذیری و صنایع‌دستی متنوع در استان از نمایندگان مجلس دغدغه‌مند و ولایت‌مدار استان و به ویژه نماینده مجلس شهرستان نور خواستار پیگیری این موضوع هستیم.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ تیر, ۱۴۰۱

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو