زمان انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ -

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور اعلام کرد:

میزبانی مردم شهرستان نور از مهمانان حضرت زینب(س)

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نور گفت: مردم ولایتمدار شهرستان نور این بار میزبان مردان آسمانی هستند که عطر بهشتی آن‌ها در ماه محرم و ایام عاشورایی از خرابه‌های شام به مشام می‌رسد، شهدایی که در دفاع از حرم عمه سادات حضرت زینب (س) بازگشتند و بیعتی به رنگ خون به تصویر کشیده‌اند.

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار سرای نور،سید نعمت اسدی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به میزبانی شهدای مدافع حرم اظهارکرد: عاشورا یک حادثه نبود بلکه یک جریان تاریخی بود و عاشورای حسینی درس لازم را برای پیروزی حق بر باطل به طرفداران حق می دهد و خون پاک شهدای مدافع حرم در عصر کنونی بیانگر این جهاد پر ارزش است.

 

وی گفت: حادثه عاشورا با گذشت بیش از ۱۳ قرن سال به سال شکوفاتر و با عظمت‌تر می‌شود و آنچه به ذات و رضای خداوند متعال مربوط است، رنگ جاودانی می گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نور با اشاره به اینکه محرم ماه بصیرت افزایی و معرفت اندیشی است، بیان کرد: شهدای مدافع حرم با الگو پذیری از امام حسین (ع) راه هجرت و مبارزه را انتخاب کردند و هجرت، جهاد و شهادت را به خوبی تعبیر کردند.

اسدی با بیان این که مدافعان حرم گنجینه‌های با ارزش هستند، یادآور شد: عاشورا مکتب عشق است و شاگردان مکتب از امام حسین (ع) درس آزادگی، ایثار و ایستادگی در برابر ظلم را عاشقانه فراگرفتند.

وی تأکیدکرد: مردم ولایتمدار شهرستان نور این بار میزبان مردان آسمانی هستند که عطر بهشتی آن‌ها در ماه محرم و ایام عاشورایی از خرابه‌های شام به مشام می‌رسد، شهدایی که در دفاع از حرم عمه سادات حضرت زینب (س) بازگشتند و بیعتی به رنگ خون به تصویر کشیده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نور با اشاره به میزبانی شهرستان نور از شهدای مدافع حرم خان طومان افزود: با عنایت خداوند در ماه محرم و ایام سوگواری مردم شهید پرور شهرستان نور در چهارشنبه شب میزبان خونین بالان شهید کریمیان و شهید آسمیه در خیابان ساحلی همزمان با نماز مغرب و عشا هستند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ مرداد, ۱۴۰۱

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو