زمان انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ -

سردار کریمیان:

امنیت و اقتدار امروز کشور به برکت خون شهداست

سردار کریمیان گفت:اقتدار امروز در مقابل استکبار و دشمنان به برکت خون شهدا و جوانان ایران است و جوانان امروز مردان پای کار اسلام هستند.

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار سرای نور،سردار کریمیان در مراسم وداع با شهید مدافع حرم محمد امین کریمیان با اشاره به شهدای مدافع حرم اظهارکرد: شهدای مدافع حرم برای فضایل دینی، انسانی، دفاع از حرم حضرت زینب (س) و انسانیت به سوریه وعراق رفتند و اینکه به عنوان نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه غرب آسیا به صورت نظامی حضور پیدا کردیم دلایل خاص خود را دارد و مهمترین دلیل آن کرامت انسانی است.

 

وی گفت: دشمنان توسط داعش، وهابیون کافر و نظام سلطه جهانی برنامه‌ریزی کردند تا با تصرف عراق و سوریه دو کشور خون آشام کنار مرز ایران داشته باشند، داعش برای تشکیل حکومت آمد و در سوریه، فرماندهان داعشی از سرویس‌های امنیتی و بهترین نیروهای غربی بودند.

عموی شهید مدافع حرم افزود: اگر جمهوری اسلامی ایران در کشور سوریه وعراق هزینه می‌کند برای امنیت ملی و فرا سرزمین کشور ماست و برای این کار استراتژی دارد و بدون برنامه وارد منطقه نشدیم.

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان برجسته نظامی دنیا، آمریکایی‌ها و جامعه شناسان بزرگ اعتراف کردند که ایران امپراطوری محور مقاومت را بدون به کارگیری تمام عناصر نظامی در غرب آسیا شکل داد.

سردار کریمیان بیان کرد: امروز در سواحل مدیترانه تعدادی از بنادر در اختیار ما قرار دارد و اگر موضوع را پیگیری کنید در مقابل پیروزی‌های ما در غرب آسیا، سرویس‌های جاسوسی غرب و آمریکا نیز نقشه‌ها و برنامه‌هایی دارند.

عموی شهید مدافع حرم یادآورشد: داعشی‌ها در حال بازسازی هستند تا در عراق مناطقی را به دست بگیرند و با اختلاف میان شیعیان حکومت ضعیف شیعه در عراق تشکیل شود و ما با فاصله کمی در مرز اسرائیل هستیم و اگر برخی مواقع در سوریه پاسخ نمی‌دهیم در حال اجرای برنامه هستیم تا کار اسرائیل را یکسره کنیم.

وی در خصوص شهید محمد امین بیان کرد: محمد امین از کودکی در مراسم اعتکاف شرکت می کرد و مادر مکرمه شهید برای آموزش منابع دینی با محمد امین به قم سفر می‌کرد.

سردار کریمیان یادآورشد: شهید محمد امین کریمیان از جوان نخبه بود و این جوان ۲۲ ساله خودساخته، با شناخت انقلابی شد.

وی اضافه کرد: محمد امین‌ها و مدافعان حرم خودساخته، برای اعتلای دین اسلام، انقلاب اسلامی امنیت و اهداف ما رفتند و در واقعه کربلا در حقیقت امام حسین علیه السلام پیروز شدند و مدافعان حرم کار حسینی کردند.

‌عموی شهید مدافع حرم اظهارکرد: اقتدار امروز در مقابل استکبار و دشمنان به برکت خون شهدا و جوانان ایران است و جوانان امروز مردان پای کار اسلام هستند.

سردار کریمیان افزود: دشمنان با قدرت‌های شیطانی، ابزار آلات سنگین نظامی، هواپیمای مدرن و … جرأت حمله ندارد و حضور جوانان و افزایش دانش نظامی کشور به فرمان مقام معظم رهبری سبب ایجاد قدرت شد.

حجت الاسلام قنبر علی احمدی امام جمعه نور نیز اظهارکرد: شهید بزرگوار سردار رحیم کابلی، سردار مصطفی تاش موسی و شهید حجت الاسلام شهید محمد امین کریمیان در مبارزه در عرصه بیان، فکر، اندیشه و جهاد با اندیشه‌های انحرافی و تکفیری به شهادت رسیدند و روح شهدا بر برنامه‌ها و اعمال ما بر اساس وعده‌های قرآن ناظر است.

وی گفت: با توجه به اینکه شهید کریمیان از جوانان نخبه بود اما ترجیح داد کلاس درس و دانشگاه در عرصه مبارزه با دشمن را تقویت کند و الگویی برای همه ما قرار بگیرد.

امام جمعه نور افزود: شهدای روحانی با اندیشه‌های خود مجاهد تربیت کردند و هم خود در مسیر جهاد قدم گذاشتند و در عرصه دفاع مقدس شهدای روحانیت خوش درخشیدند.

احمدی افزود: شعار شهدا همان شعار سیدالشهداست که هر جا پیکر مقدس دین و احکام نورانی اسلام به خطر افتاد همه باید جان خود را نثار دین کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید مراقب باشیم تا بی بندوباری‌ها و ناهنجاری‌ها جامعه ما را فرا نگیرد، خاطرنشان ‌کرد: مقام معظم رهبری فرمودند امروز عده‌ای به ظاهر دم از اسلام و شیعه می‌زنند مانند بنی‌امیه‌ها اسلامی که به ظاهر اذان، مسجد و نماز  دارد اما در درون از احکام اسلام تهی است.

احمدی با اشاره به اینکه عده‌ای فضای جامعه را به انحراف می‌کشانند، تأکید کرد: عده‌ای با بی‌حیایی، بی‌حجابی و سگ‌گردانی احکام اسلام را به سخره می‌گیرند و باید مانند سید شهدا در مقابل این توطئه‌ها بایستیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۴ مرداد, ۱۴۰۱

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو