زمان انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ -

فرماندار شهرستان نور:

اتحاد رمز موفقیت در کشور است

فرماندار شهرستان نور گفت: مردم غیور ایران اسلامی با اتحاد به دشمنان نشان دادند نقش خیالی دشمنان را نقش بر آب می‌کنند و اجازه نمی‌دهند به درخت تنومند انقلاب اسلامی که با خون شهدا و جوانان این کشور آبیاری شد توسط معاندین و دشمنان این مرز و بوم آسیبی برسد.

 

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار سرای نور،احمد توکلی فرماندار شهرستان نور در سخنرانی راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز اظهارکرد: حضور پرشکوه مردم و دانش آموزان در راهپیمای شهرستان نور همزمان با سراسر کشور پاسخ محکم به دشمنان ایران اسلامی بود تا بدانند وحدت مردم ایران اسلامی حداکثری است.

 

 

 

 

 

وی گفت: دشمنان بدانند مردم ایران اسلامی پای آرمان‌های انقلاب اسلامی و خون شهدا ایستادند و خواهان امنیت و آرامش در ایران اسلامی هستند.

فرماندار شهرستان نور تأکیدکرد: مردم غیور ایران اسلامی با اتحاد به دشمنان نشان دادند نقش خیالی دشمنان را نقش بر آب می‌کنند و اجازه نمی‌دهند به درخت تنومند انقلاب اسلامی که با خون شهدا و جوانان این کشور آبیاری شد توسط معاندین و دشمنان این مرز و بوم آسیبی برسد.

این مسئول با اشاره به مصوبه شورای امنیت کشور افزود: هیچ اسلحه جنگی در کنترل اغتشاشات توسط نظامیان استفاده نشد و سناریوی دشمن در کشته‌سازی و ترورهای کشور به هوشیاری مردم و لطف الهی خنثی شد.

توکلی با تبریک روز دانش آموز به عنوان آینده سازان این کشور و با اشاره به فرمایشات رهبری به نکات کلیدی راهبردی خاطرنشان‌کرد: امروز پایداری کشور با همه تحریم‌ها و رشد اقتصادی کشور با همه سختی‌ها محصول عملکرد افرادی است که دوران دانش آموزی مسیر علمی را طی کردند و به عنوان دانشجو، دانش آموز و مخترع تلاش کردند کشور ایران اسلامی در مباحث علمی در دنیا رتبه‌های برتر و در موضوعات نظامی، پزشکی، نانو تکنولوژی و … به موفقیت دست پیدا کند.

وی با اشاره به افرادی که برای امکانات دنیا به کشور و ملت پشت کردند، افزود: برخی از نخبگان که با هزینه این کشور به این جایگاه رسیدند، فریب زرق و برق کشورهای غربی را خوردند  اگر پای کشورشان می‌ایستادند در بسیاری از موضوعات در کشور می‌توانستیم به ارتقای علمی و رشد اقتصادی برسیم مانند دانشمندانی که با اعتقاد به فرمایشات رهبری توانستند در صنایع دفاعی و نظامی موضوعات را پیگیری کنند تا کشور ایران اسلامی در این صنایع به عنوان کشور برتر در دنیا مطرح شود.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به دوران جنگ تحمیلی و دوران سازندگی در کشور اظهارکرد: فرصت دانشمندان در حوزه دفاعی با کار جهادی ۲۰ ساله مشابه کار ۷۰ تا ۸۰ ساله در کشورهای اروپایی است.

این مسئول اضافه کرد: اگر دانش آموز یا هر شخصی در هر مقام و جایگاه به شرایط موجود معترض است می تواند به صورت قانونی اعتراض کند و ما منتقد منصف را دلسوز کشور می‌دانیم اما معترضان آشوبگر را دوستدار کشور نمی‌دانیم.

توکلی با اشاره به سخنان رهبری خاطرنشان کرد: فریب خوردگان این آشوب حسابشان با صحنه گردان‌ها جداست و اگر نسل جوان اعتراضی دارند باید به صورت پیشنهاد و راهکار اجرایی به متولیان و مسئولان ارائه دهند و مطمئن باشند که مدیران در راستای بهبود کار از راهکارها و نهادهای اجرایی استقبال می کنند.

وی با اشاره به اینکه اتحاد رمز موفقیت در کشور است، بیان‌کرد: ایران با تحریم‌های ظالمانه در مقابل استکبار جهانی با سرافرازی برای کشورش ایستاد و هرجایی که صدای مظلومی را در کشور دیگر بشنود، ساکت نمی‌ماند و به وظیفه دینی خود عمل می‌‌کند.

فرماندار شهرستان نور با تأکید بر ضرورت وحدت و عمل به فرمایشات رهبری افزود: در نظم جهانی جدید آمریکا منزوی و ایران اسلامی به عنوان ام القری کشورهای اسلامی با نقش بی‌بدیل خواهد بود و امیدواریم مقابله با ا ستکبار جهانی با رهبری مقام معظم رهبری به انقلاب حضرت مهدی (عج) وصل شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ آبان, ۱۴۰۱

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو