زمان انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ -

فرماندار شهرستان نور:

فضای مدارس در اختیار ورزش‌های همگانی قرار گیرد/اتحاد باید بین جامعه ورزشی نهادینه شود

فرماندار شهرستان نور با اشاره به کمبود فضای ورزشی گفت: فضای مدارس تا رفع کمبود فضای ورزشی در اختیار ورزش‌های همگانی قرار بگیرد.

احمد توکلی در نشست صمیمی با فعالین و رؤسای هیات‌های ورزشی در محل فرمانداری نور با اشاره به محبوبیت ورزشکاران در جامعه اظهارکرد: جایگاه ورزشکاران در میدان‌های ورزشی در دنیا به عنوان یک سفیر فرهنگی برای کشور است و زمانی که پرچم پرافتخار کشورمان را به اهتزاز در می‌آورند سبب افتخارآفرینی برای میهن است.

 

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران به عنوان چهره‌های خاص می‌توانند الگوی مناسبی برای نسل آینده باشند، تأکید کرد: رقابت در داخل زمین اجتناب‌ناپذیر است اما ورزشکاران به عنوان چهره‌های شاخص الگوهای رفتاری و اخلاقی باید احترام به همدیگر را حفظ کنند.

فرماندار شهرستان نور گفت: اتحاد باید بین جامعه ورزشی نهادینه شود و هیئت‌های اندیشه ورز باید شور و نشاط اجتماعی را پیگیری کنند و با برنامه‌ریزی راهکارهای مناسبی را برای رفع مشکلات ورزشکاران ارائه دهند.

این مسئول با اشاره به ضرورت توجه به جایگاه بانوان در جامعه و برابری حقوق زن و مرد در قانون تأکید کرد: توجه به حقوق بانوان در همه عرصه‌ها و جایگاه ورزشی باید مطابق با مباحث شرعی و دینی باشد و نباید محدودیت‌ها بر اساس سلیقه افراد در شهرستان نور ایجاد شود.

توکلی با اشاره به فضای ورزشی مختص بانوان در شهرستان نور افزود: باید برخی ساعت‌ها سالن‌های ورزشی مختص بانوان باشد و یا سالن‌هایی را به ورزش بانوان اختصاص دهیم.

وی اضافه کرد: شهرداران ملزم به اختصاص یکی از پارک‌های شهر با فضای مناسب برای حضور بانوان شدند.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به کمبود فضای ورزشی اظهارکرد: فضای مدارس تا رفع کمبود فضای ورزشی در اختیار ورزش‌های همگانی قرار بگیرد.

این مسئول با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام ورزشی گفت: در آینده نزدیک با همت خیرین و پیگیری‌های لازم پروژه‌های ورزشی به بهره برداری می‌رسد.

توکلی در پایان با تأکید بر ضرورت تکریم ارباب رجوع در ادارات اظهارکرد: وظیفه مسئولان خدمتگزاری به مردم است و هیچ مسئولی حق اهانت به مردم را ندارد و در صورت مشاهده با قاطعیت برخورد خواهیم کرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ مهر, ۱۴۰۱

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو