زمان انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۴ -

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران:خبرنگاران مازندران ساماندهی می‌شوند

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران با اشاره به آغاز فعالیت دوره ششم خانه مطبوعات، یکی از اهداف این خانه را ساماندهی اعضا برشمرد و از آغاز اجرای این طرح خبر داد.

 

 

به گزارش سرای نور؛، حسین قربانی بعدازظهر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران بابیان اینکه کار ساماندهی اعضای خانه مطبوعات از فردا آغاز و تا ۱۴ آبان سال جاری ادامه دارد، اظهار داشت: بر اساس تبصره ۷ ماده ۴۲ فصل پنجم اساسنامه خانه مطبوعات نسبت به درج اسامی اعضای اصلی و افتخاری خانه مطبوعات و اداره کل ارشاد کار ساماندهی انجام می‌شود.

قربانی بیان کرد: فرم ساماندهی اعضای خانه مطبوعات به‌صورت pdf در سایت خانه مطبوعات منتشر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همه اصحاب رسانه چه عضو و چه غیر عضو باید نسبت به تکمیل فرم اقدام کنند، تصریح کرد: بدون تکمیل فرم در خانه مطبوعات لحاظ نمی‌شوند و مدارک ارائه‌شده پس از بررسی عضویت قطعی اعلام و تمامی فعالیت خانه مطبوعات بر اساس اساسنامه آن انجام می‌شود.

قربانی یکی از شرط‌های عضویت را بیمه بودن خبرنگاران عنوان کرد و افزود: ارائه بیمه به همراه معرفی‌نامه نشریه به خانه مطبوعات برای عضویت الزامی است.

وی بابیان اینکه در این دوره بر اساس هر نشریه و خبرگزاری سهمیه ارائه‌شده است، تصریح کرد: برای روزنامه‌ها پنج نفر، خبرگزاری سه نفر و سایر نشریه یک نفر می‌تواند عضو اصلی و مابقی افتخاری شوند.

قربانی با اعلام اینکه عضویت بر اساس تبصره ۳ فصل پنجم اساسنامه خانه مطبوعات است، اذعان داشت: اصحاب رسانه پس از تکمیل فرم به همراه مدارک موردنیاز در مرکز استان خانه مطبوعات و در شهرستان‌ها به نمایندگان تحویل دهند.

وی بیان کرد: اعضای اصلی حق شرکت در مجامع و حق رأی دارند اما اعضای افتخاری نمی‌توانند شرکت کنند.

قربانی از برگزاری جشنواره رسانه با حقوق شهروندی، حوزه آب و رسانه، انرژی و رسانه دفاع مقدس و رسانه خبر داد.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ آبان, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو