زمان انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ -

رئیس اورژانس 115 محمودآباد عنوان کرد

۲۵۰ مأموریت اورژانس ۱۱۵ محمودآباد در دور اول سفرهای نوروزی

رئیس اورژانس 115 محمودآباد از افزایش مأموریت‌های این مرکز در دور اول سفرهای نوروزی این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

 

به گزارش سرای نور؛حمیدرضا فرنیا از افزایش مأموریت‌های اورژانس ۱۱۵ محمودآباد در دور اول سفرهای نوروزی نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

وی با بیان اینکه دور اول سفر از ۲۵ اسفندماه سال ۹۴ تا ششم فروردین ۹۵ محسوب می‌شود، افزود: کل مأموریت اورژانس ۱۱۵ محمودآباد در این مدت ۲۴۱ مأموریت بود که با توجه به ۱۷۵ مأموریت در مدت مشابه سال گذشته از افزایش ۶۶ مأموریتی برخوردار بود.

رئیس اورژانس ۱۱۵ محمودآباد خاطرنشان کرد: از این تعداد مأموریت، ۷۵ مورد تصادف و ۶ مأموریت ویژه نیز به ثبت رسید که در مدت مشابه سال گذشته این تعداد به ترتیب ۵۲ و ۴ مأموریت بود.
این مسئول به استقرار ایستگاه سلامت در شهرستان خبر داد و گفت: تا پایان روز هفتم فروردین امسال ۱۷۸ نفر مراجعه کننده داشتیم که آمار قابل توجهی است.

فرنیا با اشاره به استفاده از سامانه بلوتوث جهت ارسال مطالب آموزشی به جای استفاده از کاغذ و پمفلت عنوان کرد: با همکاری شهرداری و سرمایه‌گذار تلویزیون شهری محمودآباد، پیالم های آموزشی اورژانس نیز برای مسافران به نمایش درآمد.

رئیس اورژانس ۱۱۵ محمودآباد از حضور اتوبوس آمبولانس در روزهای سوم و ششم فروردین در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این حضور در محمودآباد و سرخ‌رود صورت گرفت که در مجموع خدمات رسانی به ۱۵۰ نفر را به‌همراه داشت.

وی افزود: در این استقرار، کنترل فشار و قند خون مراجعه‌کنندگان از ساعت ۸:۳۰ تا ساعت ۱۷ انجام شد.

فرنیا با اشاره به حضور بالگرد مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران در روز چهارم فروردین در سرخ‌رود بیان داشت: بالگرد اورژانس ۱۱۵ مازندران در ابتدای حضور از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱ در کمربندی سرخ‌رود روبروی پارک مستقر شد و سپس در ساحل قوری این شهر ساحلی تا ساعت ۱۴ فرود آمد و جهت بررسی فرود اضطراری در نقاط محتلف تا ساعت ۱۵:۳۰ در زمین فوتبال شهر سرخ رود استقرار پیدا کرد.

منبع:آوای شمال

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۸ فروردین, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو