زمان انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ -

خلعتبری: امیدوارم اینبار تراکتور خوش شانس نباشد

مهاجم تیم پدیده مشهد ابراز امیدواری کرد در آینده بازی های بهتری برای تیمش به نمایش بگذارد.

سرای نور؛

خوشبختانه شرایط خیلی خوبی داریم. بعد از دو برد متوالی در لیگ برتر روحیه مان بالا رفته و تلاش می کنیم روزهای بهتری را تجربه کنیم.

وی با اشاره به عملکرد خودش در لیگ هفدهم تاکید کرد: امسال در پدیده آزادی عمل بیشتری پیدا کرده ام. در زمین بهتر می توانم توانایی هایم را نشان دهم. خوشبختانه کادرفنی ما همگی انسان های فهیمی هستند و می دانند چطور باید از بازیکن بازی بگیرند.

مهاجم پدیده درباره ۳ پاس گلی که در فصل جاری داده است، بیان کرد: این باعث خوشحالی من است. در هر بازی تلاش می کنم بهترین عملکردم را برجای بگذارم. این شانس را داشتم که بازهم پاس گل بدهم؛ اما شرایطم خوب است و قطعا در آینده همه چیز بهتر هم خواهد شد.

خلعتبری درباره شکایتش از باشگاه گسترش فولاد خاطرنشان کرد: من حرف هایم را در این خصوص زده ام. چندین بار با مسئولان باشگاه گسترش فولاد صحبت کردم؛ اما کسی پاسخگوی من نبود. همیشه گفته ام برای زنوزی احترام زیادی قائل هستم؛ اما چندین ماه است که مطالباتم پرداخت نشده و کسی هم پاسخگو نیست.

وی با اشاره به بازی این هفته با تراکتورسازی افزود: بازی سختی در تبریز داریم. ما بعد از شکست مقابل تراکتورسازی در جام حذفی که به هیچ عنوان حق مان نبود، حالا انگیزه زیادی برای جبران داریم. تراکتور تیم خوبی است و بازیکنان جوانش هم عالی هستند. با این حال امیدوارم در بازی این هفته آنها خوش شانس نباشند و بتوانیم نتیجه مطلوب مان را کسب کنیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو