زمان انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ -

فرمانده سپاه کربلا:

مردم اجازه ندهند امریکا و تکفیری‌ها در عملیات روانی شبکه‌های اجتماعی به اهداف‌شان برسند

دشمن با زیرکی خاص با انتشار تصاویر نیروهایی که به ضرب گلوله یا امواج سلاح‌های جنگی هوش خود را از دست داده و ظاهرا بی‌جان گشته‌اند، قصد دارد در فضای‌مجازی کسب اطلاعات کند، لذا فرزندان انقلابی و دلسوز نظام، در رسانه‌ها مراقب ترفند دشمنان باشند.

مردم اجازه ندهند امریکا و تکفیری‌ها در عملیات روانی شبکه‌های اجتماعی به اهداف‌شان برسند

فرمانده سپاه کربلا گفت: امریکایی‌ها واقعا در تحقق اهداف صهیونیست‌ها در نابودی جبهه مقاومت شکست خورده و با مذاکره و آتش‌بس، درصدد گرفتن فرصت برای سازماندهی و تجهیز هرچه بیشتر تکفیری‌های مزدور خود است.

وی با بیان اینکه امروز سوریه و عراق کانون تجمع تروریست‌ها و محل فعالیت دولت‌های تروریست‌پرور به‌سرکردگی امریکاست، افزود: اینکه در آتش‌بس، بیایند با همه امکانات پیشرفته به یک شهرک حمله کنند و عده‌ای از مدافعان را به شهادت برسانند، هیچ ارزش نظامی ندارد و گویای استیصال و عجز دشمنان است.

فرمانده سپاه کربلا ادامه داد: حتی در این نقض آتش‌بس، تکفیری‌ها هم چند برابر مدافعان، تلفات دادند و فرماندهان برجسته‌شان به درک واصل شد.

این مسئول با اشاره به تلاش امریکا و تکفیری‌ها در تبلیغات و فضای‌مجازی، یادآور شد: امریکا و تکفیری‌ها درصددند چیزی را که در جبهه نبرد در مقابل مدافعان حرم به‌دست نیاوردند، در شبکه‌های مجازی و عملیات روانی با پخش فیلم‌های جعلی هالیوودی به‌دست بیاورند و اینجاست که مردم هوشیار به‌ویژه جوانان و نوجوانان‌مان باید با بیداری فریب این جنگ‌نرم شیطان بزرگ را نخورند.

وی، انتشار غیرموثق و عجولانه اخبار به‌ویژه اخبار مربوط به اسامی و عناوین شهدا و جانبازان و یا حتی اسرای احتمالی مدافع حرم را کاری ناپسند و موجب بهره‌برداری هوشمندانه دشمنان بعنوان دام بزرگ دانست و بیان کرد: دشمن با زیرکی خاص با انتشار تصاویر نیروهایی که به ضرب گلوله یا امواج سلاح‌های جنگی هوش خود را از دست داده و ظاهرا بی‌جان گشته‌اند، قصد دارد در فضای‌مجازی کسب اطلاعات کند، لذا فرزندان انقلابی و دلسوز نظام، در رسانه‌ها مراقب ترفند دشمنان باشند.

سردار بابایی در پایان وضعیت جبهه‌های سوریه را برای دشمنان بسیار ناامیدکننده توصیف کرد و گفت: مدافعان‌حرم با روحیه عالی و آمادگی بالا، به آینده این نبرد و پیروزی کامل جبهه حق علیه امریکا و صهیونیست‌ها بسیار خوشبین و امیدوارند و تنها نگرانی آنها، ترفندهای دشمنان در شبکه‌های اجتماعی و فریب افکار عمومی مردم کشورمان با نمایش عکس‌ها و فیلم‌های مجعول و هالیوودی است.

منبع:بلاغ
کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ اردیبهشت, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو