زمان انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۵ -

توضیح فدراسیون دوومیدانی در مورد ادکلن‌های خریداری شده

فدراسیون دوومیدانی درباره هدایایی که طی چند روز اخیر حرف و حدیث های فراوانی در فضای مجازی و برخی خبرگزاری‌ها به وجود آورده است، توضیحاتی را جهت شفاف سازی ارایه می نماید.

به گزارش سرای نور؛ روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی در این مورد اعلام کرد: مجید کیهانی، رییس فدراسیون دو و میدانی در بازگشت از مسابقات قهرمانی جوانان که در کشور ویتنام برگزار شد، در سالن ترانزیت فرودگاه دبی قصدخرید هدایایی جهت پیشکش به اعضای فدراسیون را داشتند.

ایشان معتقد بودند که اهالی فدراسیون ، ۸ ماه پر دغدغه و همراه با حاشیه را سپری کردند به همین خاطر برای تقدیر و تشکر از کارمندان چنین تصمیمی را گرفتند که با پیشنهاد بعضی از همراهان، ایشان نظر خود را تغییر داده و برای احترام به نظر این عزیزان، تعداد ۱۹ عدد ادکلن آدیداس به مبلغ کل ۱۷۰ دلار معادل۵۹۵ هزار تومان خریداری نموده و راهی میهن عزیزمان شدند.

وی به دلیل اعزامی که فدراسیون پیش رو داشت خیلی سریع راهی محل کارخود شد و پس از امضای اسناد مالی فدراسیون، با مسوولان فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) تماس گرفته و هدایای خریداری شده را دریافت نمود و آنها را بین کارکنان فدراسیون به عنوان سوغات سفر و تقدیر از زحمات پرسنل، تقسیم کرد که متاسفانه در برخی رسانه ها مساله طور دیگری مطرح گردید.

به همین منظور این اطلاعیه از طریق روابط عمومی این فدراسیون منتشر گردید تا اذهان عمومی نسبت به حاشیه سازی که برای فدراسیون دو و میدانی که این روزها با کسب هشتمین سهمیه المپیک ریو به یکی از افتخارآفرین های ورزش کشور تبدیل شده است، شفاف سازی به عمل آید.

در پایان، تذکر درباره چند مورد مهم، لازم به نظر می رسد:

۱- فاکتور خرید و اسناد مالی این هدایا در بخش مالی فدراسیون دو و میدانی موجود بوده و قابلیت رسانه ای شدن را دارد.

۲- در کلیه مراحل، نماینده حراست وزارت ورزش و جوانان حضور داشته و قادر به تایید همه آنچه در بالا گفته شد، هستند.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ تیر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو