زمان انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۵ -

در دومین هفته تابستان؛

ارزش کل معاملات بورس تهران به ۹۰۸۶ میلیارد ریال رسید

به گزارش سرای نور؛ در پایان معاملات هفته منتهی به ۹تیر ماه ۹۵، شاخص کل با ۲۹۶ واحد افزایش نسبت به هفته قبل، به رقم ۷۳۹۴۰ واحد رسید.

شاخص بازار اول با ۸۹ واحد افزایش به رقم ۵۱۴۰۳ واحد بالغ گردید و شاخص بازار دوم با ۱۳۴۸ واحد افزایش عدد ۱۶۳۶۸۱ واحد را تجربه کرد و به ترتیب با ۰.۱۷ درصد افزایش و ۰.۸۳ درصد افزایش نسبت به هفته قبل مواجه شدند.

در ۴ روز کاری این هفته ارزش کل معاملات سهام و حق تقدم به ۹۰۸۶ میلیارد ریال بالغ شد که نسبت به هفته قبل با ۸.۴ درصد افزایش یافته است.

در ضمن تعداد ۴۳۱۹ میلیون سهم و حق تقدم در ۲۸۵ هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت و به ترتیب با ۱۰.۵ درصد و ۱۲.۱ درصد افزایش را نسبت به هفته گذشته تجربه کرد.

همچنین ارزش معاملات نرمال به ۹۰۸۶ میلیارد ریال رسید و حجم معاملات معاملات نرمال با ۴۳۱۹ میلیون سهم به ترتیب با ۲۴.۶ درصد و ۲۰ درصد افزایش نسبت به هفته گذشته همراه شدند.

براین اساس تعداد ۹۵۸۲۸ برگه اوراق مشارکت به ارزش ۹۸ میلیارد ریال معامله شد که ۷۴ درصد کاهش نسبت به هفته گذشته را نشان می دهد.

طی هفته جاری ساخت محصولات فلزی با ۹.۱۰ درصد، خودرو و ساخت قطعات با ۷.۰۴ درصد، انتشار، چاپ و تکثیر با ۶.۳۴ درصد، ماشین آلات و دستگاه های برقی با ۴.۲۳ درصد و سرمایه گذاری ها با ۳.۹۵ درصد بیشترین تغییر مثبت در شاخص را نسبت به سایر گروه ها به خود اختصاص دادند.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ تیر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو