زمان انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ -

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور خبر داد

افزایش خدمت به بیماران کرونایی با کمک نرم‌افزار جامع «امین»

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور گفت: ثبت نام در سامانه جامع امین سبب سرعت افزایش شناسایی جامع هدف و خدمت رسانی بهتر به بیماران کرونایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرای نور،سید نعمت اسدی در گفت وگو با خبرنگار ما با اشاره به طرح شهید سلیمانی با رویکرد خاص و طراحی سامانه جامع امین که با مرکزبهداشت هماهنگی دارد، اظهارکرد: خانواده‌هایی که بیمار کرونایی دارند با ورود به این سامانه درخواست‌ها را ثبت می‌کنند و گروه جهادی برای کمک رسانی در این طرح اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور در ادامه اظهارکرد: این طرح علاوه بر اقدامات طرح‌ شهید سلیمانی در گذشته، مأموریت درمان را با ظرفیت بسیجیانی که تخصص در تزریقات دارند، انجام می‌دهد.

این مسئول تصریح کرد: درمان در منازل با نظارت کامل بهورزان انجام و خدمات‌رسانی برای بیماران کرونایی که در سامانه امین ثبت کردند مانند کمک مؤمنانه، تزریقات، نظارت، مراقبت و … ارائه می‌شود.

اسدی افزود: ثبت نام در سامانه امین سبب سرعت افزایش شناسایی جامع هدف و خدمت رسانی بهتر به مردم ولایتمدار شهرستان نور است.

وی در خصوص تزریق واکسن کرونا در مرکز تجمیعی شهرستان نور اظهارکرد: ۱۱ هزار دوز واکسن سینوفارم و استرازنکا به شهرستان نور وارد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور تأکید کرد: مردم ولایتمدار شهرستان نور بر اساس پیامک ارسالی از طرف مرکز بهداشت برای تزریق واکسن کرونا به مرکز تجمیعی مراجعه کنند تا با سهولت در کار تزریق از صفوف طولانی، ازدحام و خطر ابتلا به کرونا جلوگیری شود.

این مسئول تصریح کرد: با اعلام دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای هفته آینده نیز واکسن کرونا وارد شهرستان ‌نور می‌شود و ورود واکسن برکت برای مردم شهرستان نور و تزریق نوبت دوم واکسن در حال پیگیری است.

اسدی با اشاره به شروع تزریق واکسن کرونا خاطرنشان‌کرد: درعصر یکشنبه با ورود واکسن به شهرستان  به۶۳۰ نفر دراین مرکز تجمیعی واکسن کرونا تزریق شد و این مرکز ظرفیت روزانه تزریق واکسن برای ۱۵۰۰نفر را دارد.

وی با اشاره به اتمام واکسن نوبت دوم کرونا تا پایان هفته در شهرستان افزود: درهفته آینده با ورود دوز جدید واکسن کرونا  تزریق نوبت اول واکسن کرونا در مرکز تجمیعی شهرستان نور آغاز می‌شود.

به گزارش بلاغ، ثبت نام گروه های جهادی در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی(ارائه خدمات به بیماران کرونایی که توان خروج از منزل را ندارند) در سایت امین به آدرس www.amin-site.ir انجام می‌شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ شهریور, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو