زمان انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ -

کرملاچعب: در بدترین شرایط فوتبالی هستیم

رضا کرملاچعب مهاجم سابق پرسپولیس و حال حاضر استقلال خوزستان می‌ گوید هرچه داشته و نداشته در این بازی گذاشته تا گلزنی کند و روی تمام حرف و حدیث خط بطلان بکشد.

سرای نور؛گفت: این مسابقه جز بازی های سخت این فصل استقلال خوزستان بود و متاسفانه ۳ امتیاز این بازی را از دست دادیم اگرچه تمام تلاشم را کردم تا برای تیمم مثمرثمر باشم.

او درباره گل زدن به تیم سابقش نیز گفت: اولین کاری که باید می‌ کردم اثبات خودم به هواداران استقلال خوزستانی بود چون پیش از بازی حرف و حدیث هایی پشت سر من بود و می‌ گفتند به خاطر پرسپولیس بازی خوبی نخواهم کرد که با گلزنی ام روی تمام این صحبت ها یک خط قرمز کشیدم.

وی درباره شرایط این روزهای تیمش می‌ گوید: استقلال خوزستان در بدترین شرایط دوران فوتبالی اش به سر می‌ برد و مدیریت خوبی بالای سر تیم نیست. اصلا معلوم نیست تیم از آن چه کسی است و قرار است چه تصمیمی برایش بگیرند. اگرچه این صحبت ها با توجه به شکست مان مقابل پرسپولیس بهانه ای بیش نخواهد بود و ما باید کاری به این صحبت ها نداشته باشیم و بهترین بازیمان را به نمایش بگذاریم ولی امیدوارم هر چه زودتر شرایط استقلال خوزستان بهبود یابد و تیم با انگیزه ای خوب و روحیه مضاعف بتواند مسابقات لیگ را پشت سر بگذارد.

مهاجم استقلال خوزستان نظرش درباره قهرمانی تیم سابقش پرسپولیس را اینطور بیان می‌ کند: پرسپولیس تیم خوبی است و تمام عزمش را جزم کرده که امسال هم به مانند سال گذشته قهرمان شود.

کرملاچعب درباره دیدار هفته آینده شان  با نفت تهران هم گفت: مطمئنا هفته آینده بازی سختی را پیش رو داریم و این دیدار می‌ تواند به دردمان بخورد و ما را از این جو بد خارج کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۲ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو