زمان انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ -

جبهه مقاومت، حلب را کاملا آزاد خواهد کرد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: حلب یک موقعیت راهبردی دارد و جبهه مقاومت آن را کاملا آزاد خواهد کرد.

به گزارش سرای نور؛ سردار حسین دهقان در حاشیه سومین همایش تبیین اندیشه های دفاعی امام خامنه ای که عصر امروز در دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزار شد در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آمریکایی ها طرحی را در دستور کار دارند مبنی بر اینکه دسترسی ایران به منابع اقتصادی بعد از برجام را منوط به توقف آزمایش موشکی کنند واکنش شما به آن چیست اظهار داشت: آمریکایی ها که جوان نیستند بگوییم آرزو بر جوانان عیب نیست.

وی افزود: حتی فکر می کنیم آمریکایی ها این را تا به امروز از ملت ما دریافت کرده اند که ملت ما آنچه به عنوان هدف، منفعت، ایده و آرمان برای خود تعریف کرده آنها را در هر شرایطی تعقیب می کند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه هر آنچه آنها تاکنون بر ما اعمال محدودیت کردند این ملت توانست به فرصت تبدیل کند، ادامه داد: حتما گامی فراتر و بلندتر نسبت به قبل در همان حوزه ای که آنها سعی کردند ایجاد محدودیت کنند برداشته و پیش رفته است.

سردار دهقان در خصوص تحولات میدانی ریف حلب گفت: حلب یک موقعیت راهبردی دارد که هم دولت و مقاومت تلاش می کند آن را در اختیار داشته باشد هم گروه های تروریستی. جبهه مقاومت حلب را کاملا ازاد خواهد کرد.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۱۰ خرداد, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو