زمان انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ -

فرماندار نور:

دانشجویان سردمداران پیشرفت و ترقّی کشور هستند

فرماندار شهرستان نور در پیامی گفت: سالگرد حماسه ۱۶ آذر را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور به ویژه دانشجویان شهرستان نور تبریک می‌گویم.

هادی خنجری اظهارکرد: بدون شکّ، نعمت بزرگ استقلال و آزادی و امنیت پایدار امروز کشورمان مرهون مجاهدت و فداکاری جوانان و دانشمندان بزرگواری است که با خون خود نهال پرخیر و برکت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

وی افزود: آن نهال که امروزه به درختی تنومند و استوار تبدیل شده، حال به دست شما عزیزان سپرده شده است و این مسئولیتی بس سنگین و بزرگ است که همه ملّت و بخصوص شما دانشجویان مسلمان که به حق سردمداران پیشرفت و ترقّی این کشور هستید، در قبال آن وظیفه دارید.

 

 

dsc09803-300x225-150x150

 

 

فرماندار نورخاطرنشان کرد:۱۶ آذر یادآور به خاک و خون کشیدن دانشجویانی است که با شهادت خود به جهانیان فهماندند؛  ایرانیان از هر قشری در برابر استعمار ، استکبار و دخالت بیگانگان همچون سروی استوار، ایستاده اند و برای استقلال کشور حاضر به نثار جان خود نیز هستند.

این مسئول تصریح کرد: اینجانب ۱۶ آذر ماه را به عنوان نماد آزادگی و استکبار ستیزی دانشجوی مسلمان گرامی داشته و  توفیقات روزافزون شما عزیزان را در همه امور فردی و اجتماعی به ویژه در عرصه فعالیت‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی از خداوند متعال مسالت می‌کنم.

 

 

هادی  خنجری/ ۱۶ آذر ۱۳۹۵

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ آذر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو