زمان انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ -

فرماندار نور:

آنچه شایسته بلده است را انجام ندادیم

فرماندار نور گفت: با توجه به شرایط منطقه‌ای و اقتصادی نتوانستیم آنچه شایسته بلده است را انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار سرای نور، هادی خنجری در جلسه معارفه بخشداری بلده اظهارکرد: باید فرصت خدمتگزاری را قدر بدانیم و مراقب امانتی که به ما سپرده می‌شود، باشیم زیرا این امانت حاصل خون بهای فرزندان پاک این ملت است که جانشان را برای استقرار نظام الهی، در راه خدا تقدیم کردند.

 

 

 

وی گفت: منطقه زرین بلده از لحاظ معنوی و ظرفیت‌های مادی، منطقه‌ی خاص است و کسانی که در این خطه زرخیز مسئولیت به آن‌ها سپرده می‌شود باید بیشتر مراقبت کنند تا این مسئولیت خطیر را به خوبی انجام دهند.

 

 

 

فرماندارنور گفت: بلده درهر بعدی از تاریخ مصداق شخصیت‌های مذهبی، دینی، ادبی، هنری و تاریخی است.

img_0553

 

این مسئول گفت: بلده شهر فراموش شده و محروم است که نمی‌توان این واقعیت را کتمان کرد.

 

 

 

خنجری افزود: با توجه به شرایط منطقه‌ای و اقتصادی نتوانستیم آنچه شایسته بلده است را انجام دهیم و تلاش در عرصه خدمتگزاری باید مجاهدانه باشد.

 

 

وی گفت: باید تلاش کنیم از بین خادمین کسانی را برای همراهی انتخاب کنیم که توانمندی خدمت را داشته باشند و افراد شایسته‌ای باشند.

 

 

فرماندار با اشاره به سیاست وزارت کشور در این دوره افزود: انتخاب افراد در حوزه حاکمیت از بین نیروهایی است که در این حوزه تربیت شدند.

 

 

وی گفت: اگر ما بتوانیم بین نیروهایی که در این حوزه تربیت پیدا کردند افرادی شایسته و توانمندی را انتخاب کنیم، زمان را از دست نمی‌دهیم.

 

 

فرماندار نور با اشاره به معاون فرماندار که سرپرستی بخشداری را بر عهده داشتند، افزود: سعید یزدانی در همین مدت کوتاه که سرپرستی بخشداری بلده را بر عهده داشت توانمندی و اثرگذاری بسیار خوبی در منطقه داشتند.

 

 

این مسئول تأکید کرد: در انتخاب افراد خودم تصمیم گیرنده بودم و به این نتیجه رسیدم به همین دلیل انتظار من از منتخبان برای خدمتگزاری به مردم، انتظار بالایی است.

 

img_0502

 

 

 

خنجری با اشاره به ظرفیت بلده گفت: بلده این ظرفیت را دارد که مسئولان استانی و کشوری از این خطه انتخاب شوند.

 

 

وی گفت: اگر ما حمایت مردم را داشته باشیم، قطعاً با عنایت الهی در هر عرصه‌ای موفق می‌شویم.

 

 

فرماندارنور با اشاره به بخشدار جدید بلده تأکید کرد: از ظرفیت بلده و مردم آن استفاده شود زیرا بلده ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد که می‌توان از این ظرفیت‌ها به نفع منطقه، شهرستان واستان استفاده کرد.

 

 

این مسئول با اشاره به انتخاب سید سجاد رضایی برای بخشداری بلده خاطرنشان کرد: علت این انتخاب تجربه درحوزه حاکمیتی، توانمندی، اشرافیت و احاطه به محیط کاری و آشنایی با این منطقه است که امیدواریم بخشدار بلده در عرصه خدمتگزاری همان گونه که شایسته مردم بلده است، خدمت کند.

 

 

 

خنجری یادآورشد: از مردم شریف، دیندار، دین محور و آگاه بلده که در تمام شرایط ما راهمراهی کردند سپاسگزارم، مردمی که امروز در ایران اسلامی به واسطه ظرفیت‌ها وشخصیت‌هایی که دارند بسیار تأثیرگذارند.

 

وی در پایان گفت: ۳۳۰ شهید از فرزندان پاک این سرزمین برای استقرار پرچم الهی از این خطه ولایت‌مدار جان خود را نثار اسلام کردند و ما هرچه داریم از شهدا و خانواده شهدا است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ آذر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو