زمان انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ -

فرماندار نور:

پوشش مخابرات، تلفن همراه، ثابت و اینترنت در شهرستان نور رضایت بخش نیست

فرماندار نور گفت: پوشش مخابرات، تلفن همراه، ثابت و اینترنت در شهرستان نور رضایت بخش نیست و برخی مناطق ما در بلده و چمستان دچار ضعف اینترنت، تلفن همراه و آنتن دهی تلفن ثابت هستند.

جلسه بررسی چالش های شهرستانهای نور و محمودآباد در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور اسماعیلی نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی، طهماسبی مدیرکل ارتباطات و فن آوری اطلاعات، موسوی مدیر مخابرات منطقه مازندران، رحیمی مدیر ارتباطات سیار استان، طیبی مدیرکل پست بانک استان،بوداغی مدیرکل پست استان، فرمانداران نور و محمودآباد، بخشداران شهرستان‌های نور و محمودآباد، مدیر رایتل منطقه، مدیران اداره مخابرات و روسای اداره پست دو شهرستان، در محل فرمانداری نور برگزار شد.

 

 

 

img_0761

 

 

به گزارش خبرنگار سرای نور،هادی خنجری در این جلسه  اظهار کرد: با توجه به وسعت شهرستان و پراکندگی جمعیت با سه بخش، ۵ شهر و مناطق صعب العبور که به آسانی قابل دسترس نیست؛ توجه ویژه به خطوط تلفن ثابت و همراه  اول در این شهرستان ضروری است.

 

 

فرماندار نور گفت: پوشش مخابرات، تلفن همراه، ثابت و اینترنت در شهرستان نور رضایت بخش نیست و برخی مناطق ما در بلده و چمستان دچار ضعف اینترنت، تلفن همراه و  آنتن دهی تلفن ثابت هستند.

 

 

یوسف پور ضریب نفوذ اینترنت در شهرستان محموداباد را مطلوب خواند و افزود: خواهان ارتقای وضعیت موجود در اینترنت از ۳G به ۴G هستیم.

 

img_0753

وی با اشاره به این که برخی روستاها  از نظر جمعیتی بسیارگسترده هستند، خواستار افزایش دفاتر پستی در آنجا شد.فرماندار محمودآباد تصریح کرد: دفاتر پست بانک در روستاها با ارتقای کمی و کیفی افزایش پیدا کند تا با ماندگاری در روستاها سبب ایجاد نیز اشتغال شود.

 

این مسئول با افزایش دفاتر ICT  خواستار واگذاری امورات پستی به بخش خصوصی شد.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۹ آذر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو