زمان انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۵ -

دردسر تازه برای بازیکن شماره ۷ پرسپولیس

باوجود اینکه خرید تازه سرخپوشان سه بازی برای تیمش در نیم فصل دوم لیگ برتر انجام داده است اما تیم سابق این بازیکن قصد دارد از مراجع بالا پیگیر این انتقال باشد.

به گزارش سرای نور؛ سروش رفیعی در حالی در نقل و انتقالات زمستانی از تراکتورسازی به پرسپولیس منتقل شد که باشگاه فولاد مدعی بازگشت او به این تیم بود و اعتقاد داشت که براساس اسناد و مدارکی که وجود دارد این بازیکن باید برای تیم جنوبی بازی کند.

اتفاقی که در نهایت روی نداد و سروش رفیعی به پرسپولیس پیوست و خیلی زود هم به زمین رفت و در مسابقات این تیم شرکت کرد.

بر اساس ادعای باشگاه فولاد، تاریخ اعزام سروش رفیعی به خدمت مقدس سربازی ۹۴/۱/۱۹ بوده و این در حالیست که لیگ برتر روز ۹۴/۲/۲۵ اردیبهشت ۹۴ به پایان رسید. به این ترتیب رفیعی ۳۶ روز از قرارداد قبلی‌اش را به باشگاه فولاد بدهکار است که باید آن مدت را در این باشگاه می‌گذراند تا با اتمام قراردادش بازیکن آزاد و قادر به عقد قراردادی جدید می‌شد.

از آنجایی که در فوتبال قرارداد کمتر از نیم فصل وجود ندارد، طبیعی بود که این بازیکن می بایست به خاطر همان ۳۶ روز باقیمانده از مدت قراردادش به فولاد می‌رفت و نیم فصل دوم را با پیراهن این تیم بازی می‌کرد.

مشابه این اتفاق فصل گذشته برای بختیار رحمانی در تراکتورسازی افتاد و این بازیکن ناچار شد به خاطر تنها چند روز باقی ماندن خدمتش یک نیم فصل کامل برای تراکتورسازی بازی کند.

درحالی که سروش رفیعی سه بازی هم برای پرسپولیس انجام داده و برخی کارشناسان حقوقی نیز عنوان کرده اند که او مشکلی برای بازی برای سرخپوشان تهرانی ندارد اما ظاهرا فولادی ها قصد کوتاه آمدن دراین ماجرا را ندارند و می خواهند کار را از طریق مراجع بالاتر پیگیری کنند.

در این مورد گفته می شود فولادی ها به دنبال این هستند که از طریق دیوان عدالت اداری ماجرای سروش رفیعی را پیگیری کنند. هر چند پرسپولیسی ها اعتقاد دارند این انتقال رسمی صورت گرفته و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۷ بهمن, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو