زمان انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ -

معاون فرماندار نور:

طغیان رودخانه وازرود و لاویج‌رود/ رانش راه روستایی دارکلا

معاون فرماندار نور گفت: با طغیان رودخانه وازرود و لاویج‌رود، عمده ترین آسیب، در خزانه های برنجی بود که توسط کشاورزان آماده سازی شده بود.

به گزارش خبرنگار سرای نور؛ سعید یزدانی در گفت و گو با خبرنگار سرای نور اظهار کرد: با توجه به طغیان رودخانه وازرود و لاویج‌رود در بخش چمستان به زمین‌های کشاورزان آسیب جدی وارد شده است که عمده ترین آسیب آن در خزانه های برنجی بود که توسط کشاورزان آماده سازی شده بود.
وی تصریح کرد: بخشی از خزانه‌ها به زیر آب رفت و میزان دقیق خسارت‌ها از لحاظ ریالی و جمعی از سوی جهاد اعلام خواهد شد.
معاون فرماندار نور افزود: با توجه به حجم زیاد آب در بخش جاده، راه روستایی دارکلا رانش داشته است که با تلاش راهداری و شهرداری چمستان به طور موقت ترمیم شد و رفت و آمد در آن جریان دارد، اما همچنان خطر، خودروهای عبوری را تهدید می‌کند که در حال استحکام سازی ساختمان جاده هستیم.
این مسئول با اشاره به حجم زیاد آب خاطر نشان کرد: در آببندان اقدامات حفاظتی و نگهداری آب به طور کامل از سوی امور منابع آب منطقه انجام شد و با باز شدن کانال خروجی آب در حال حاضر خطری وجود ندارد.
سعید یزدانی در پایان اضافه کرد: با توجه به خسارت کمی که به آب و فاضلاب روستایی در مسیر جاده‌ دار کلا وارد شده است، در سایر زیرساخت‌ها همانند برق، آب شهری، گاز خسارتی وارد نشده است.

زمان انتشار: ۱۴ فروردین, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو