زمان انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۶ -

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور:

نمایشگاه‌ها سواد اجتماعی در مورد معضلات اعتیاد و کمک به افراد مبتلا را افزایش می‌دهد

نمایشگاه‌ها سواد اجتماعی در مورد معضلات اعتیاد و کمک به افراد مبتلا را افزایش می‌دهد و در آن راه‌های رهایی برای معتادان و خانواده‌ها معرفی می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرای نور،فرهاد باقری در گفت‌وگو با سرای نور با اشاره به نمایشگاه رهایی از اعتیاد در شهرستان نور اظهارکرد: نمایشگاه رهایی از اعتیاد توسط کمیته فرهنگی و پیشگیری ستاد مواد مخدر شهرستان به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار شد.

وی گفت: این نمایشگاه دارای غرفه‌های متعدد انجمن معتادان گمنام،انجمن خانواده معتادان نارانان، اداره بهزیستی و نمایشگاه عکس آخر کوچه اعتیاد که توسط اداره ارشاد برپا شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور تصریح کرد: این نمایشگاه اطلاعاتی را از طریق بروشور و اطلاع رسانی چهره به چهره و … در اختیار عموم مردم می‌گذارد تا عموم مردم به ویژه خانواده‌ها با معضلات اعتیاد آشنا شوند و در آن راه‌های رهایی برای معتادان و خانواده‌ها معرفی می‌شود.

این مسئول با اشاره به اجرای نمایش خیابانی در هفته مبارزه با مواد مخدر خاطرنشان کرد: از نمایش خیابانی با همین موضوع استقبال خوبی از طرف مردم شد و امیدواریم برنامه‌های فرهنگی و برپایی نمایشگاه‌ها بتواند سواد اجتماعی در مورد معضلات اعتیاد و کمک به افراد مبتلا را افزایش دهد.

باقری گفت: نمایشگاه عکس مراحل مختلف اعتیاد در زندگی را ترسیم می‌کند که هدف آن آموزش به خانواده‌ها برای دوستی با فرزندان و هدایت آن‌ها است تا فرزند برای تأمین نیازهای عاطفی خود در جامعه در دام افراد سودجو که با هدف خاص جوانان را به دام اعتیاد می‌کشانند، گرفتار نشوند.

زمان انتشار: ۱۴ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو