زمان انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۶ -

بخشدار مرکزی نور:

برنامه دولت گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار در کشور است

بخشدار مرکزی نور گفت: برنامه دولت تدبیر و امید گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار در کل کشور است.

به گزارش خبرنگار سرای نور،رضا ناییج نوری در این مراسم با خیر مقدم به حضار یکی از برنامه‌های دولت تدبیر و امید را گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار در کشور نام برد و اظهارکرد: آیین کلنگ زنی در روستاهای میانی میانبند، گلندرود، پیمد، وازک، لزیر، لشکنار، سوردار و … در دستور کار قرار گرفت که برای گازرسانی در این حوزه مدت‌ها پیش برنامه ریزی شده است.

وی با قدردانی از رئیس گاز شهرستان نور برای کمک رسانی در پیگیری‌ها خاطرنشان کرد: جلسه‌ای برای نقشه برداری‌ها در حوزه‌ی روستایی و داخل بافت روستا تشکیل شد و با اعتبارات شوراها و دهیاران روستا نقشه‌برداری انجام شد.

بخشدار مرکزی نور در مورد هماهنگی با پیمانکار گفت: هماهنگی‌های لازم برای سهولت در کار انجام شد و بخشداری مرکزی، شوراها و دهیاران روستاهای مرتبط با آمادگی کامل در خدمت پیمانکاران و شرکت گاز استان هستند تا این پروژه در سریع ترین زمان ممکن به اتمام برسد و مردم این روستاها از نعمت گاز بهره مند شوند.

این مسئول گفت: با توجه به نقشه برداری روستاهای بالا دست دهستان میانبند از مدیر عامل شرکت گاز مازندران خواستار گاز رسانی به این روستاها هستیم تا مردم این روستاها نیز از نعمت گاز بهرمند شوند.

زمان انتشار: ۱۹ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو