زمان انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۶ -

۷ بازیکن جدید، هدیه یحیی به تراکتورسازان

سرمربی تیم تراکتورسازی 7 بازیکن جوان را از تیم های پایه به بزرگسالان آورد و این نفرات دیروز قراردادشان را ثبت کردند.

سرای نور؛مهدی محمدیان، رضا سیف احمدی، علی اسماعیلی، امیر اسدزاده، حامد حسینعلی زاده، رضا عبدی و محمدرضا آزادی ۷ بازیکنی هستند که از تیم های پایه تراکتورسازی به تمرینات بزرگسالان اضافه شدند و توانستند نظر یحیی گل محمدی را جلب کنند. این بازیکنان دیروز قراردادشان با تراکتورسازی  را ثبت کردند تا در لیگ هفدهم پیراهن این تیم را برتن کنند.

در این فهرست ۷ نفره دو دروازه بان به نام های مهدی محمدیان و رضا سیف احمدی حضور دارند؛ محمدیان که یکی از دروازه بان های تیم فوتبال امید ایران است که سال گذشته نیز در برخی تمرینات بزرگسالان تراکتورسازی حضور داشت. از طرف دیگر رضا سیف احمدی دیگر دروازه بان جوان تراکتور است که از امیدها به تیم بزرگسالان آمده و می تواند کمک حال تیم باشد.

علی اسماعیلی دیگر بازیکن جوان تراکتور است که در پست دفاع وسط توپ می زند. او از نوجوانان در تراکتورسازی حضور داشته و در رده های جوانان و امید کاپیتان این تیم بوده است. اسماعیلی بعد از عارف آقاسی و محمدرضا مهدی زاده گزینه حضور در ترکیب تراکتور در پست دفاع وسط است.

امیر اسدزاده و حامد حسینعلی زاده در پست هافبک بازی می کنند و یحیی گل محمدی اعتقاد زیادی به بازی شان دارد. این دو بازیکن دریبل زن و پابه توپ هستند که می توانند در آینده به تیم کمک کنند.

رضا عبدی و محمدرضا آزادی نیز دو مهاجم تراکتورسازی هستند که احتمالا در طول فصل به آنها بازی می رسد. در این بین محمدرضا آزادی شانس بیشتری برای بازی کردن دارد. او که فرزند محمد آزادی بازیکن سال های نه چندان دور تراکتورسازی محسوب می شود، استعداد خوبی دارد و مورد اعتماد یحیی گل محمدی نیز قرار گرفته است. آزادی ۱۷ ساله قطعا با گذشت زمان و بیشتر شدن تجربه اش می تواند مهره ای تاثیرگذار برای تراکتورسازی باشد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو