زمان انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۶ -

فلاح: صعود فجرسپاسی همیت استانی می‌طلبد

مدیرعامل فجر شهید سپاسی شیراز گفت: صعود تیم فوتبال فجر به لیگ‌برتر همیت و خواست استانی می‌طلبد که به حمدالله تا الان همه در حال کمک هستند.

سرای نور؛

در خصوص قرعه تیمش در رقابت‌های جام آزادگان اظهار داشت: به هر حال تمام بازی‌های ما سخت است. اگر به تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ نگاهی بیاندازید، می‌بینید که هیچ تیمی نیامده که فقط در لیگ یک باشد و همه مدعی صعود هستند و این موضوع مهمی است که نباید فراموش کرد.

وی افزود: به هر حال تیم فجرسپاسی هم تمام تمهیدات را فراهم کرده که انشاالله با یک حمایت استانی و تلاش تیمی بتوان روزهای خوبی را در پیش داشت. من همین جا باید از حمایت‌های سردار غیاثی، هیات‌مدیره محترم، استاندار استان فارس، مدیرکل ورزش و جوانان و … که تمام و کمال برای کمک به این تیم باقدمت ایستاده‌اند، تشکر کنم.

مدیرعامل فجرسپاسی شیراز با بیان اینکه لیگ‌یک فقط اسمش پایین‌تر از لیگ‌برتر است، گفت: وقتی به یارگیری تیم‌ها و حضور بازیکنان مطرح در لیگ آزادگان نگاه کنید، مشاهده می‌کنید که لیگ‌ یک از لیگ‌برتر دشوارتر است، مضاف بر اینکه تیم‌ها در لیگ‌برتر به دلیل حضور متعدد رسانه‌ها راحت‌تر بازی می‌کنند اما در لیگ‌یک که اتفاقات زیادی شکل می‌گیرد بازی‌ها فوق العاده سخت‌تر هم هست.

فلاح با تاکید بر لزوم حمایت‌ها از فجر سپاسی یادآور شد: شاید ۷۰درصد تیم بیرونی و حمایتی که انجام می‌دهد بر نتیجه تاثیرگذار است که همین‌جا از هواداران فجر می‌خواهم بیایند و تیمشان را انشاالله مورد حمایت قرار دهند. فجر سپاسی امسال در حافظیه به میدان می‌رود و انشاالله سال خوبی را برای هواداران رقم خواهد زد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۴ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو