زمان انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۶ -

فرماندهی انتظامی استان مازندران:

کشف ۱۶ کیلو انواع مواد مخدر در شهرستان نور

فرماندهی انتظامی استان مازندران گفت: در اجرای طرح ظفر در شهرستان نور در مجموع 419 نفر در موضوعات مختلف دستگیر، 18 تن انواع چوب قاچاق، حدود 16 کیلو انواع مواد مخدر و مقادیری سلاح، مشروبات الکلی و... کشف شد.

به گزارش خبرنگار سرای نور،نمایشگاه کشفیات اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی (ظفر ۷) در شهرستان نور برگزار شد.

سید محمود میرفیضی با حضوردر نمایشگاه شهرستان نور با تبریک دهه کرامت اظهارکرد: با توجه به پاسخگویی نیروی انتظامی به مطالبات مردم در ابعاد مختلف مأموریتی خود از سال گذشته طرحهایی در قالب (ظفر) پیش‌‍بینی شده است.

 

وی گفت: ما براساس وضعیت استان درشهرستان‌هایی که باید این طرح در آن اجرا شود، الویت‌بندی کردیم و در طرح ظفر موضوعات مختلف در زمینه افزایش و ارتقاء امنیت عمومی و اخلاقی، برخورد با توزیع‌کنندگان، پاکسازی نقاط آلوده، برخورد با ارازل و اوباش، ساماندهی ترافیکی و… که از دغدغه‌های مردم و مسئولان هر شهرستان بوده، پیش‌بینی شده است.

 

فرماندهی انتظامی استان با اشاره نظرسنجی قبل از اجرای طرح درشهرستان‌ها تصریح‌کرد: پس از نظرسنجی و اشراف اطلاعاتی با هماهنگی با فرماندار، دادستان و سایر دستگاه‌های نظامی و امنیتی، طرح ظفر در شهرستان‌ها اجرا شد.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: در سلسله اجرای طرح ظفر در شهرستان نور در مجموع نتایج خوبی حاصل شد و در این طرح ۴۱۹ نفر در موضوعات مختلف دستگیر، انواع کالاهای قاچاق و سرقتی به ارزش ریالی ۸۲۰ میلیون تومان،۱۸  تن انواع چوب قاچاق، حدود ۱۶ کیلو انواع مواد مخدر و مقادیری سلاح، مشروبات الکلی و… کشف شد.

 

 

میرفیضی تأکیدکرد: احساس امنیت در شهرستان نور در حد مناسب است اما آنچه مورد نظر نیروی انتظامی است ارتقای امنیتی و افزایش احساس مردم است.

زمان انتشار: ۶ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو