زمان انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ -

فرماندار نور:

هفته دولت فرصت مناسبی است تا خدمات دولت به نحو مطلوب تری در جامعه انعکاس یابد

فرماندار نور: هفته دولت فرصت مناسبی است تا خدمات دولت به نحو مطلوب تری در جامعه انعکاس یابد و از

به گزارش خبرنگار سرای نور،جلسه هماهنگی و  برنامه ریزی ستاد گرامیداشت هفته دولت شهرستان نور با حضور فرماندار شهرستان نور و مدیران دستگاهها اجرایی شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 

 

هادی خنجری در این جلسه با تبریک سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی است تا خدمات دولت به نحو مطلوب تری در جامعه انعکاس پیدا کند و از این جهت باید برنامه ریزی دقیقی نسبت به این مسئله داشته باشیم تا خروجی مناسبی حاصل شود.

 

وی شهیدان رجایی و باهنر را دو الگوی بزرگ و شاخص دولت در نظام جمهوری اسلامی توصیف کرد و افزود: ایمان، اخلاق، خلوص نیت و منش کاری این دو بزرگوار الگویی برای همه دولتمردان است و باید به ابعاد شخصیتی و فرهنگی این دو شهید در هفته دولت پرداخته شود.

 

 

فرماندار نور با اشاره به وجود نا امنی، تروریسم و جنگ در کشورهای همسایه گفت: جمهوری اسلامی ایران از نظر امنیت در منطقه سرآمد است و این نعمت بزرگ به برکت خون شهدا و جانفشانی‌های رزمندگان به دست آمده است و تجربه نشان داده است که در هر صحنه‌ای که مردم حضور پیدا کنند، نظام و انقلاب پیروز و سربلند است.

 

این مسئول تصریح کرد: دولت تدبیر و امید فراجناحی عمل می‌کند و با سیاست خارجی قوی خود، صبوری و بردباری و قانونمداری را سرلوحه کارش قرار داده است و با حرکت در مسیر اهداف نظام و فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) طبق برنامه‌ریزی انجام شده، عمل می‌کند.

 

 

خنجری خاطرنشان کرد: تاکنون وحدت و همدلی مردم و مسئولان موجب ایجاد آرامش و امنیت و ناکامی دشمنان شده است و در ادامه هم باید همین فضا حاکم باشد.

 

وی گفت: دولت سعی و تلاش دارد تا به رغم مشکلات موجود پروژه‌های نیمه تمام را به اتمام برساند، در سال گذشته پروژه‌های زیادی افتتاح شد و امسال هم پروژه‌های متعددی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

 

فرماندار نور ضمن تأکید بر اهمیت برنامه‌ریزی دقیق برای گرامیداشت هفته دولت، از رؤسای ادارات خواست تا علاوه بر اعلام برنامه‌ها و پروژه‌ها، حضوری پررنگ در اجرای آنها داشته باشند.

شایان ذکر است اعضای حاضر در این جلسه برنامه ها و پیشنهادات خود را برای برگزاری هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های هفته دولت اعلام کردند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۹ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو