زمان انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ -

معاون فرماندار نور:

رشد دینی، معنوی و فرهنگی در جامعه از جمله آثار و برکات وقف است

معان فرماندار نور گفت: وقف سبب جاودانه شدن اموال و باقیات صالحات می‌شود و رشد دینی، معنوی و فرهنگی در جامعه از جمله آثار و برکات وقف است.

به گزارش خبرنگار سرای نور،در آستانه فرارسیدن دهه وقف که هر ساله از ۲۷ صفر آغاز می‌شود جلسه ستاد دهه وقف شهرستان نور با حضور یزدانی معاون فرماندار، حیدری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه و دیگر اعضای جلسه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
سعید یزدانی در این جلسه با اشاره به اهمیت وقف اظهار کرد: علاقه انسان به جاودانگی فطری است و وقف از مواردی است که باعث جاودانه شدن انسان و باقی ماندن نام نیک از انسان می‌شود.

وی تصریح کرد: وقف سبب تحقق عدالت اجتماعی، مبارزه با فقر، توزیع عادلانه ثروت و جلوگیری از شکاف طبقاتی می‌شود و واقف با وقف اموال خود ارزشهای اجتماعی، علمی، فرهنگی و مذهبی را در جامعه  تقویت می‌کند.

 

 

معاون فرماندار نور افزود: یکی از مهمترین تمهیدات دین اسلام در راستای دور اندیشی و تأمین آینده مسلمین و فرزندانشان، پایه ریزی سنت حسنه وقف است .

 

 


این مسئول یادآور شد: وقف سنت حسنه نبوی و صدقه جاریه ای است که سبب جاودانه شدن اموال و باقیات صالحات می‌شود و رشد دینی، معنوی و فرهنگی در جامعه از جمله آثار و برکات وقف است.

 

یزدانی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مقولات دین و فرهنگ اسلامی بحث وقف است، بیان کرد: حمایت مسئولان در ترویج فرهنگ وقف، نماد مسئولیت پذیری آن‌ها است.

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۸ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو