زمان انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ -

رونمایی از دیدارهای تدارکاتی ایران تا جام جهانی

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی پس از جلسه با مهدی تاج در نشست خبری توضیحاتی در مورد دیدارهای تدارکاتی ایران در مسیر جام جهانی 2018 روسیه داد.

سرای نور؛قرار گفتن ایران در یکی از سخت ترین گروه های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه همراه با دو تیم پرتغال و اسپانیا که از قدرتمندترین تیم های حال حاضر قاره اروپا هستند و همینطور مراکش که بدون گل خورده از قاره آفریقا به جام جهانی راه یافته، کی روش را بر آن داشته تا جدی تر از گذشته برنامه های آماده سازی تیم ملی را دنبال کند.

مشخص شدن حریفان ایران در مرحله گروهی حالا این امکان را در اختیار سرمربی تیم ملی قرار داده تا با شناخت از سبک بازی آنها حریفان تدارکاتی خود را انتخاب کند.

کی روش در همین راستا بازی های تدارکاتی را برای حضور قدرتمندتر در جام جهانی به سه دسته تقسیم کرده است.

در اولین مرحله سرمربی پرتغالی تیم ملی قصد دارد تا در اردویی که از اواخر اسفندماه آغاز می شود، دو دیدار دوستانه مقابل تیم هایی برگزار کند که سبک بازی آنها شبیه کشورهای آمریکای لاتین و اروپا باشد؛ اگرچه کی روش نامی از تیم های مورد علاقه اش نبرده، اما قطعا این دو تیم می توانند محکی جدی برای شاگردان کی روش پیش از مصاف با اسپانیا و پرتغال باشند.

در مرحله دوم به دلیل اینکه مسابقات مرحله حذفی جام باشگاه های آسیا در روزهای ابتدایی اردیبهشت ماه پیگیری می شود و امکان برگزاری اردوی خارج از ایران وجود ندارد، کی روش به ناچار یک بازی دوستانه با تیم های همسایه در نظر گرفته و از تیم هایی نظیر ازبکستان، سوریه و لبنان برای انجام بازی تدارکاتی در این مرحله نام برد.

در مرحله سوم که پیش از جام جهانی و آخرین اردوی تیم ملی برای آماده سازی است، کی روش برگزاری سه بازی تدارکاتی را در نظر دارد و به دلیل رویارویی با مراکش سرمربی پرتغالی تیم ملی از تونس، الجزایر و مصر نام برده تا با حضور مقابل این سه تیم آفریقایی برای اولین دیدار مرحله گروهی که مصاف با مراکش است، شاگردانش را آماده کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو