زمان انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ -

کاوه و کریم و جهانبخش؛ چقدر خوبیم ما

نیم فصل رویایی لژیونرهای ایرانی حاضر در قاره سبز با درخشش و گلزنی دوباره آنها ادامه پیدا کرد تا در ماه های منتهی به جام جهانی 2018 روسیه امیدها بیشتر از قبل شود.

سرای نور؛خیلی سال پیش بود طرفداران فوتبال در ایران هر هفته با خبرهای مبنی بر درخشش ستاره ها در لیگ های معتبر اروپایی سر از پا نمی شناختند. روندی که نزدیک به یک دهه با افول بازیکنان ایرانی قطع شد تا دیگر کمتر کسی امیدوار به تکرار آن روزهای شیرین باشد؛ اما به یکباره همه چیز تغییر کرد و با پوست اندازی فوتبال ایران شاهد رشد و پیشرفت بازیکنانی از نسل تازه فوتبال ایران بودیم که حالا چند نفر از آنها نه تنها به ستاره تیم های خود تبدیل شدند، بلکه برای آقای گلی و پاسور برتر گل از شانس بسیار زیادی برخوردار هستند.

تنها کافی است به عملکرد خیره کننده سه لژیونر آماده این روزهای فوتبال ایران در یونان، بلژیک و هلند نگاهی اجمالی داشته باشید تا پی ببرید چرا باید به درخشش ایران در روسیه ۲۰۱۸ با وجود چنین بازیکنان آماده و سرحال و در عین حال سایر بازیکنان حال حاضر تیم ملی با هدایت کارلوس کی روش دل بست. کریم انصاری فرد و کاوه رضایی آقای گل های یونان و بلژیک هستند و علیرضا جهانبخش به عنوان لشگر یک نفره باشگاه آلکمار نقش تعیین کننده ای در ایستادن این تیم در بین سه تیم برتر آردیویسه ایفا کرده است. به بهانه درخشش آنها نگاهی سطحی داشتیم بر عملکرد غیرقابل باور این بازیکنان در سه لیگ معتبر این روزهای فوتبال اروپا.

 

سوپرلیگ یونان

 

انصاری فرد؛ کریم آقای گل

یکی از عجیب ترین اتفاقات در دوران فوتبال را این فصل تجربه کرد، چون در روزهای ابتدایی فصل بنسیک هسی سرمربی آلبانیایی وقت باشگاه المپیاکوس نام کریم انصاری فرد را در فهرست مازاد قرار داد تا این ستاره ایرانی که تنها نیم فصل از حضورش در قهرمان یونان می گذشت با شایعات و تردیدهای زیادی در تیم مطرح آتن روبرو شود. نام او از فهرست اروپایی خارج شد و هر روز شایعات زیادی پیرامون بازگشتش به پانیونیوس نقل محافل خبری آتن شد؛ اما اخراج هسی و بازگشت تاکیس لمونیس زمینه خوشبختی دوباره انصاری فرد را فراهم کرد تا او به مهره اصلی خط حمله تبدیل شده و با زدن ۷ گل در ۱۱ بازی موفق به کسب آقای گلی و بازگرداندن المپیاکوس به صدرجدول و کسب عنوان قهرمانی نیم فصل شد. ستاره ۲۷ ساله ایرانی به قدری در ترکیب تیم یونانی درخشید که در هفته های گذشته هم بر میزان محبوبیت او نزد طرفداران این باشگاه افزوده شد هم این که سران باشگاه را وادار به بررسی تمدید قرارداد این مهاجم ایرانی کرد تا مانع جدایی او شوند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو