زمان انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ -

فرماندار نور :

توجّه به ریشه کنی اعتیاد در شهرستان نیازمند توجّه ویژه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان است

فرماندارنورگفت:توجّه به ریشه کنی اعتیاد در شهرستان نیازمند توجّه ویژه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان است که با تخصیص اعتبار کافی جهت تحقیق و پژوهش در مناطق آلوده و سایر نقاط آسیب پذیر اعتیاد می باشد.

 

به گزارش سرای نور؛هادی خنجری در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر که در محل فرمانداری نور برگزار شد گفت: اعتیاد به مواد مخدر نه تنها اجتماع و خود فرد را تحت تأثیر قرار می دهد، بلکه در حوزه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جامعه نیز تأثیر می گذارد.
وی گفت: توجّه به ریشه کنی اعتیاد در شهرستان نیازمند توجّه ویژه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان است که با تخصیص اعتبار کافی جهت تحقیق و پژوهش در مناطق آلوده و سایر نقاط آسیب پذیر اعتیاد می باشد.
فرماندار نور بیان کرد: با استفاده از تمامی ظرفیت ازجمله دانشجویان، روحانیون، خیّرین و مشارکت های مردمی در این امر می توان بخشی از مشکلات ناشی از اعتیاد را حل و فصل کرد.
در ادامه یزدانی معاون و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: عمده‌ترین تهدیدات که امروز اعتیاد دارد کاهش بهره وری و اضمحلال نسل جوان است. نسل جوان به عنوان تولیدکنندگان و نسل مواد جامعه در دو حوزه یکی در حوزه اقتصاد و… دیگر به عنوان نسل مولد نیروی انسانی، افراد اعتیاد نه آن اداره را در تولید دارند نه در پرورش نیروی انسانی.
وی با اشاره به افزایش بی اعتمادی در بین خانوارها گفت: خانواده به عنوان کوچکترین، اولین و مقدس ترین نهاد اجتماعی است. بی اعتمادی در بین خانواده ها بیداد می کند. وقتی بی اعتمادی باشد، تعلّق خاطر بین معتاد و خانواده وجود ندارد.
در ادامه این جلسه درخصوص پیگیری مصوبات قبلی، تأمین اعتبار و پرداخت به دستگاهها جهت تحقیق و پژوهش مناطق آلوده، عملکرد مراکز خصوصی ترک اعتیاد، شناسایی و تعیین تکلیف مراکز غیرمجاز، ارائه پیشنهادات و بیان مشکلات کمیته های مختلف بحث و تبادل نظر‌به‌‌عمل آمد.
منبع:وابط عمومی فرمانداری نور

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ آبان, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو