زمان انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ -

معاون فرماندار نور:

پاسخگویی به مردم از اصول رعایت حقوق شهروندی است.

سعید یزدانی در جلسه صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب که ‌‌درمحل فرمانداری نور برگزار شد اظهار کرد:پاسخگویی به مردم از اصول رعایت حقوق شهروندی است.

به گزارش سرای نور؛سعید یزدانی در جلسه صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب که ‌درمحل فرمانداری نور برگزار شد اظهار کرد : تأمین رفاه اجتماعی برای همه افراد تحت حاکمیت یک نظام از وظایف دولت است.
وی افزود: نظام جمهوری اسلامی علاوه بر حقوق شهروندی وظیفه مسئولیت دینی در قبال مردم هم دارد و با مدل های حکومتی دیگر متفاوت است.
معاون فرماندار نور یکی از مصادیق رعایت حقوق شهروندی را تأمین رفاه حداکثری دانست و افزود: تأمین معاش شهروندان از دیگر وظایف دولت است.
این مسئول حفظ کرامت انسانی، تواضع در برابر مردم، نیاز بشر و تطبیق امکانات با نیاز مردم را از دیگر موارد رعایت حقوق شهروندی عنوان کرد.
یزدانی نظارت بر مدیران و رعایت قانون را از دیگر مصادیق حقوق شهروندی دانست و گفت: یک مدل نظارتی در اسلام امر به معروف و نهی از منکر است و تضییع حقوق شهروندی منکر محسوب می شود، تلاش برای به کمال رساندن انسانها، از سوی دولت یک وظیفه محسوب می شود.
وی تلاش برای حفظ حجاب و عفاف را وظیفه همگان دانست و افزود: عفاف بحث ذاتی است و فطرتاً انسان دارای عفاف است و حجاب نیز از الزامات یک مسلمان محسوب می شود.
یزدانی افزود: انسان با حجاب و عفاف همواره در امنیت به سر می برد و علاوه بر خود و خانواده، جامعه را نیز حفظ می کند.
معاون فرماندار نور تصریح کرد: حجاب باید از بخشنامه ای شدن خارج و به فرهنگ عمومی تبدیل شود و انسان خود را مقید به حفظ آن بداند.
منبع:روابط عمومی فرمانداری نور

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ آبان, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو