زمان انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ -

رئیس آموزش و پرورش نور

ارتقاء کیفیت آموزشی از نخستین اهداف آموزش و پرورش شهرستان نور است

رئیس آموزش و پرورش شهرستان نور گفت:ارتقاء کیفیت آموزشی از نخستین اهداف آموزش و پرورش شهرستان نور است و نور از لحاظ کیفیت آموزشی باید از نخستین شهرستان‌ها در سطح استان قرار بگیرد.

علیرضا اسدی در این همایش با بیان اینکه یکی از مهمترین اهداف آموزش وپرورش، ارتقاء جایگاه آموزش و پرورش در ادارات شهرستان است، اظهار کرد: ایجاد الگوی مناسب یکی از اهداف مهم است که سعی کردیم آن را در رفتارها و در برخوردهایی که در جامعه هدف یعنی دانش آموزان داریم، الگو سازی کنیم.

 

وی شفافیت سازی و سلامت کار در حوزه‌های مختلف یکی از سیاست‌ها و ویژگی‌های آموزش و پرورش نور برشمرد و افزود: ارتقاء کیفیت آموزشی را از نخستین اهداف شهرستان است و آموزش و پرورش نور از لحاظ کیفیت آموزشی باید از نخستین شهرستان‌ها در سطح استان قرار بگیرد.

رئیس آموزش و پرورش نور تقویت آموزش مقطع ابتدای را از اساسی‌ترین تفکر مجموعه آموزش و پرورش و معاونت آموزشی نام برد و خاطرنشان کرد: شخصیت دانش آموزان در هفت تا هشت سال نخست  شکل می‌گیرد و آموزش صحیح در مقطع ابتدایی سبب می‌شود دانش آموزان در مقاطع متوسطه دچار مشکل اساسی نشوند و اگر بتوانیم شناسایی درستی از استعدادها و توانمندی‌های دانش آموزان داشته باشیم و برنامه آموزشی را بر اساس آن متمرکز کنیم قطعاً در سال‌های آینده که روند آموزشی ما یک روند فرایندی است، می‌توانیم موفق‌تر نسبت به گذشته در این زمینه عمل کنیم.

 

 

این مسئول با اشاره به جایگاه شهرستان نور در سطح استان افزود: شهرستان نور در حوزه‌های مختلف به ویژه شاخص پیشرفت تحصیلی و در مقطع متوسطه اول رشد چشمگیری داشتیم.

 

 

اسدیان گفت: در تشکیل انجمن‌های مهم علمی در پژوهش سرا به ویژه در فناوری نانو اقدامات مناسبی صورت گرفت و موقعیت‌های خوبی برای شهرستان کسب کردیم و در آینده نزدیک برنامه‌های ویژه‌ای در زمینه نجوم و … داریم.

 

رئیس آموزش و پرورش نور در ادامه با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های منطقه اظهارکرد: مهمترین رویکرد ما تغییر رویکرد سنتی است و جلساتی که با فرماندار داشتیم بسیار نوید بخش و این انگیزه را ایجاد کرد که در کار با ادارات به ویژه شهرداری‌ها می‌توان اقدامات اساسی کرد.

 

این مسئول با اشاره به تحول در اداره شهرستان افزود: فقط نمی‌توان با نگاه به بودجه اداره کل تحول ایجاد کرد و همانطور که در قانون بودجه آمده تبدیل زمین‌هادر حوزه آموزش و پرورش به بهترین صورت ممکن باید جزء سیاست‌های اصلی شورای آموزش و پرورش باشد.

 

اسدیان با اشاره به استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران و خیرین افزود: این کار از گذشته آغاز شد و امیدواریم زمانی برسد که در تمام حوزه‌ها به ویژه فنی حرفه‌ای از اندیشه و تفکر خیرین بهره مند شویم.

 

 

وی با قدردانی از خیرین و سرمایه گذاران افزود: امیدواریم در تکمیل و تجهیز مدارس و انجمن نجوم مانند همیشه خیرین یاری‌رسان ما باشند.

 

رئیس آموزش و پرورش نور با اشاره به هدف اصلی همایش تجلیل از بازنشستگان بیان کرد: کسانی که امروز از آن‌ها قدردانی می‌شود ۳۰ سال از بهترین عمر خود را صرف تربیت و آموزش آینده‌سازان این مرز و بوم کردند و ما باید به کمک همدیگر با تقویت نقاط مثبت و رفع نواقص بتوانیم گام‌های مثبتی در زمینه رشد و پیشرفت برداریم.

 

 

این مسئول  از حضور نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس، فرماندار، مسئولان، فرهنگیان، رئیس اداره ارشاد شهرستان نور برای اهدای کتاب، میزبانی و هماهنگی شهرداری و شورای شهر ایزدشهر و مدیریت مجتمع رفاهی بانک شهر، آقای الهی و… قدردانی کرد.

 

اسدیان در پایان با قدردانی از مقام شامخ شهدای فرهنگی افزود: شهدای فرهنگی با از خود گذشتگی درس انسانیت به همه آموختند که الگوی خوبی برای همگان هستند.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو