زمان انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ -

فرماندار شهرستان نور:

معلمان می‌توانند به عنوان نخبگان سیاسی جامعه تأثیرگذار باشند

فرماندار شهرستان نور گفت:معلمان می‌توانند به عنوان نخبگان سیاسی جامعه تأثیر گذار باشند و قدرت را در اختیار کسانی قرار دهند که توانمندی، امکانات و آینده کشور را در مسیر منطقی، عقلانی قرار دهند.

 

 

علی شادمان در این همایش با اشاره به اینکه بازنشستگی یعنی فاصله از کار و موقعیت قبلی اظهارکرد: بازنشستگان فرهنگی ظرفیت بزرگ سیاسی هستند و فرصتی هستند تا اندیشه‌های طلایی آن‌ها در قدرت و انتخابات مختلف تأثیرگذار شود.

 

 

وی تصریح کرد: معلمان می‌توانند به عنوان نخبگان سیاسی جامعه تأثیر گذار باشند و قدرت را در اختیار کسانی قرار دهند که توانمندی، امکانات، پول و آینده کشور را در مسیر منطقی، عقلانی و حساب شده‌ای قرار دهند.

فرماندار نور گفت: در کشوری که انتخابات یک اصل و مبنا است معلمان برای تغییر قدرت از کوچک‌ترین مجموعه، روستا و دهیاری تا بالاترین رده های اجرایی کشور محل رجوع مردم هستند و حضور معلمان به عنوان مرجع مورد توجه جامعه می‌تواند مسیر آینده کشور را رقم بزند و در مسیرهای صحیح و آنچه که در آینده برای کشور سرنوشت ساز است، تأثیرگذار باشند.

 

این مسئول اظهارکرد: معلمان همواره مورد احترام هستند و جامعه علمی در تمام حوزه‌ها مدیون زحمات معلمان است و بعد از خانواده، نهاد آموزش و پرورش بزرگ ترین نهاد تأثیرگذار در تعیین ارزش‌ها، هنجارها و شکل گیری آن‌ها در جامعه است

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو