زمان انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ -

فرماندار شهرستان نور:

تصویب منطقه آزاد گردشگری شهرستان نور در استان

فرماندار شهرستان نور گفت:طرح منطقه آزاد صنعت گردشگری در زمینی به مساحت 400هکتار در چمستان شهرستان نور در کمیته برنامه ریزی استان تصویب شد.

به گزارش خبرنگار سرای نور، علی شادمان در جلسه شورای اداری شهرستان نور با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از تصویب منطقه آزاد گردشگری در شهرستان نور خبر داد و اظهار کرد: طرح منطقه آزاد صنعت گردشگری در زمینی به مساحت ۴۰۰هکتار در چمستان شهرستان نور در کمیته برنامه ریزی استان مصوب شد و برای تأیید نهایی به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور فرستاده شد.

 

وی با اشاره به خروج آمریکا از برجام خاطرنشان کرد: خروج آمریکا از نقطه نظر دیپلماسی و افکار عمومی در عرصه بین المللی نشانگر ورود خوب جمهوری اسلامی در برجام است و عهد شکنی آمریکا بیشترین آسیب را بر پیکر دولتی که مدعی کدخدایی جهان است وارد کرد.

 

فرماندار نور شکاف بین آمریکا و اروپا را از دیگر آسیب‌های خروج آمریکا از برجام نام برد و افزود: ملت ایران با پیشینه تاریخی می‌تواند در عرصه بین المللی یک چهره حساب شده دیپلماسی از خود نشان دهد و امیدواریم کشورهای اروپایی به حقوق ملت ایران پایبند باشند.

 

 

 

این مسئول تصریح کرد: انتقال سفارتخانه آمریکا به بیت‌المقدس از اقدامات شرم انگیز عصرماست و کشورهای که با آن همراهی می‌کنند شریک این جرم وجنایت هستند و این مایه شرمندگی برای جهان اسلام است که یک کشور در عرصه بین المللی دست به هر اقدامی می‌زند و به جای موضع گیری کشورهای مسلمان در برابر دشمن، برخی کشورهای عربی به اصطلاح اسلامی حاشیه خلیج فارس از آن حمایت می‌کنند.

 

 

 

شادمان در ادامه با اشاره به ۲۹ اردیبهشت و روز انتخابات ریاست جمهوری اظهارکرد: دولت تلاش کرد تا در عرصه بین المللی و داخل از افراط و تفریط دوری کند و در حال حاضر دولت جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی است و باید انسجام اجتماعی جامعه حفظ شود و کمک کنیم تا برنامه های دولت به منصه ظهور برسد.

 

 

وی با اشاره به اقدامات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور گفت:  فعالیت‌ها و اقدامات خوبی انجام شده است اما در شهرستان از نظر فرهنگی و هنری جای کار بیشتری وجود دارد.

فرماندار نور با قدردانی از تلاش‌های اصحاب رسانه خاطرنشان کرد: باید از رسانه‌ها حمایت شود و باید تلاش کنیم تا در حوزه خبر و خبر رسانی شهرستان نور افرادی را آموزش دهیم که تخصص این کار را داشته باشند.

 

 

 

 

این مسئول با اشاره به حفظ جایگاه خبرنگاران متخصص و حرفه‌ای خاطرنشان کرد: یک رکن مهم توسعه، خبرنگاران هستند و باید با حفظ عزت، تکریم و تمجید نیروهای کارشناس، متخصص و حرفه‌ای افراد جدیدی نیز در این زمینه آموزش ببینند و خبرنگاران باید زبان گویای کشور، نظام اسلامی و مدافع پیشرفت کشورشان باشند.

 

 

 

شادمان با اشاره به روز روابط عمومی تصریح کرد: روابط عمومی‌ها مهمترین جایگاه در دستگاه‌ها و نهادها محسوب می‌شوند که حکم مدعی العموم برای مردم و وکیل مدافع دستگاه‌ها و نهادها در بیرون را دارند و باید هر یک از ادارات و نهادها با توجه به سختی کار روابط عمومی‌ها از روابط عمومی‌های مجموعه خود قدردانی کنند.

 

 

وی با اشاره به نهاد آموزش و پرورش بیان کرد: آموزش و پرورش مهمترین نهاد پس از خانواده در جامعه است و توسعه هرکشوری توجه به نیروی انسانی است و آموزش پرورش محل تربیت نیروی انسانی ارزشی و وارسته است وتقویت آموزش و پرورش سبب تقویت نیروی انسانی است.

 

فرماندار نور با قدردانی از همراهی شهرداران، بخشداران و شوراها و همه کسانی که در برگزاری برنامه‌های مختلف مناسبتی تلاش کردند، تصریح کرد: از جمله برکات نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت شوراها و دهیاری‌ها و خدمت رسانی به مردم است.

 

این مسئول با اشاره به کمبود آب در کشور خاطرنشان کرد: ما در کشور با کمبود آب مواجه هستیم اما در حال حاضر این کمبود مشکل ساز نیست و جهاد کشاورزی، آبفای شهر و روستایی و امور آب باید مصرف آب را مدیریت و تلاش کنند تا توزیع آب عادلانه باشد.

 

 

شادمان برای رفع مشکل آب شهرستان و رویان تا قبل از شروع فصل تابستان تأکید کرد.

زمان انتشار: ۳۰ اردیبهشت, ۱۳۹۷

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو