زمان انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۷ -

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی :

۷۰ درصد بخش بلده و بخش‌هایی از نور و چمستان از استفاده تلفن همراه محرومند

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در بسیاری از روستاها و بخشی از شهرها امکانات استفاده از تلفن همراه وجود ندارد و 70 درصد بخش بلده از ورودی دوآب به بلده و بلده به پل زنگوله و بخش‌هایی از نور و چمستان از این امکان محروم هستند که باید این مشکل رفع شود.

به گزارش خبرنگار سرای نور، علی اسماعیلی در جلسه مدیران و فعالان اقتصادی شهرستان‌های نور و محمودآباد در دانشگاه آزاد نور اظهارکرد: شهرستان‌های نور و محمودآباد از نظر نیروهای دانشی و تحصیل کرده سرآمد است.

 

 

وی گفت: یکی از مشکلات اساسی ما اشتغال نیروهای دانشی است و این سرمایه‌ها امروز در شهرستان‌های نور و محمودآباد مظلوم و گمنام باقی مانده است و باید به این مسائل توجه ویژه شود.

 

 

 

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت با اشاره به عصر ارتباطات و فناوری خاطرنشان کرد: در بسیاری از روستاها و بخشی از شهرها امکانات استفاده از تلفن همراه وجود ندارد و ۷۰ درصد بخش بلده از ورودی دوآب به بلده و بلده به پل زنگوله و بخش‌هایی از نور و چمستان از این امکان محروم هستند که باید این مشکل رفع شود.

 

 

این مسئول تأکید کرد: اختلافات در برخی دستگاه‌ها و ادارات باید رفع شود تا سبب کندی و عقب ماندن فرایند توسعه در شهرها نشود.

 

اسماعیلی با اشاره به سرمایه گذاری در سیاه سنگ بین بخش مرکزی و بلده برای احداث رصد خانه افزود: برای این اقدام درخواست انجام شد اما سرمایه گذار با مخالف محیط زیست البرز مرکزی روبرو شد که باید پیگیری شود.

زمان انتشار: ۲۰ تیر, ۱۳۹۷

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو